Laaars Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 (endret) Hei! Jeg elsker to-dørs biler, og har kun hatt dette så lenge det er å få tak i av bilmodellen jeg har interessert i (Unntaket i mitt tilfelle er kun Sierra Cosworth). Jeg er svært interessert i to dørs Subaru Impreza, men er veldig grønn på disse bilene. Jeg kjenner til 22B utgaven, eks-rallybilen og montsteret av dem alle. Men disse virker svært dyre og umulig å få tak i for oss dødelige. Men så finnes det vel en annen utgave? En kunde på gamlejobben var innom med en slik en, en gang. Og med ett trodde jeg det var en 22B, men det var det visst ikke. Hva heter denne utgaven, og er de lettere og oppdrive? Prismessig da? Turbo etc. i disse originalt? Tenker på en slik en, dette er vel ikke en 22B da den ikke er så brei over rompa? EDIT: Snakker vi samme her? http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=941240;Modified=1252453293;_cmd=similar Endret September 14, 2009 av Laaars Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 22b er ganske eksklusiv, men det går en i Norge på skilter. Den du viser bilde av er så og si samme som i annonsen (karosserimessigt).Dog er den en ombygd sak. Det finnes få av de på markedet så kommer du over en til en grei pris så kjøp. Mer info om Imprezamodellene finner du her: http://www.scoobyphotos.com/impreza_history.php Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Den du viser til i annonsen er ombygd. Prisen synes jeg ikke er ille i det heletatt. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg