Gå til innhold

Hvordan ender valger? "Venter i spenning"

Ranger emnet

steinknaus

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja, er ikke noe nytt dette. Slik vant jo Bush i 2000 og. Jaja, slik systemet er teller jo en same oppi Finmark sin stemme til AP mye mer enn en annen stemme fra f.eks. Østfold eller Oslo.

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst bare høyre og frp-ere her inne?

Jeg for min del er fornøyd med valgresultatene, selv om jeg kunne ønsket litt flere stemmer til venstre for AP.

selvsagt er majoriteten her høyre/frp-folk, hvem er så barnslig at de lar seg lure NOK en gang av kommunistenes doktrine..er du en av de miljøfolka forresten?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi blir prakket på enda flere avgifter og mer skatt blir det dette.

Og hva stemte du forresten?

I alle fall ikke Høyre eller Frp.

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst bare høyre og frp-ere her inne?

Jeg for min del er fornøyd med valgresultatene, selv om jeg kunne ønsket litt flere stemmer til venstre for AP.

Vi er ikke mange, men vi er her :popcorn

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er på tide at Jensemann pakker sekken sin, og hopper ut foran ett tog.

selvsagt er majoriteten her høyre/frp-folk, hvem er så barnslig at de lar seg lure NOK en gang av kommunistenes doktrine..er du en av de miljøfolka forresten?

Vet du hva som slår meg? Mange av dem som stemmer Høyre og spesielt FrP virker så jævla sneversynte og mangler tydeligvis evnen til å akseptere andre syn enn sine egne..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva som slår meg? Mange av dem som stemmer Høyre og spesielt FrP virker så jævla sneversynte og mangler tydeligvis evnen til å akseptere andre syn enn sine egne..

Vet du hva som slår meg?

At Dieseldyret nettopp har lært seg ordet doktrine og bruker dette i hytt og gevær i alle politikktråder her på forumet!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei der er jeg ikke enig.

Aksepterer mange andre syn jeg bortsett fra SP. De burde vært henrettet hele gjenge. Plager meg egentlig ikke at AP sitter ved makten. Er enig i mye av det de sier (men ikke gjør). Men problemet til den rød grønne regjeringa som skal styre skuta i 4 nye år er giften SP sprøyter inn på stortinget som enten ender med norges fall eller til syvende og sist kommer til å utløse en borgerkrig når begeret beklagerig vis kommer til å renne over.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksepterer mange andre syn jeg bortsett fra SP. De burde vært henrettet hele gjenge. Plager meg egentlig ikke at AP sitter ved makten. Er enig i mye av det de sier (men ikke gjør). Men problemet til den rød grønne regjeringa som skal styre skuta i 4 nye år er giften SP sprøyter inn på stortinget som enten ender med norges fall eller til syvende og sist kommer til å utløse en borgerkrig når begeret beklagerig vis kommer til å renne over.

SP får fattige 6,2% av stemmene men på en eller annen merkelig måte klarer de å trumfe gjennom idiotiske ting som 93,8% av norges befolkning ikke vil.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SP får fattige 6,2% av stemmene men på en eller annen merkelig måte klarer de å trumfe gjennom idiotiske ting som 93,8% av norges befolkning ikke vil.

Dette er kjernegrunnen til at vi kan kalle dette tidenes dårligste valg. To partier skal være med å styre landet er partier som folk ikke vil ha. Skulle vi hatt mer fornuft i landet skulle ap samarbeidet med frp. Også gjerne Høyre, dette er partiene folk vil ha og dermed de som burde ha mest å si. (dette kommer jo aldri til å skje så litt usikker hvorfor jeg gidder tenke på det…)

Hadde vi fått en fornuftig leder i ap hadde jeg nok ikke vært så negativ til dem, men når han sitter med to kvinnfolk og fremdeles har minst baller er det ikke bra.

Men men, hjelper ingenting å klage her, vi får bare håpe at det blir krangling blandt partiene nå, så får vi syte å klage videre.

Have a coke, a smile and shut the f**k up. :)

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aksepterer mange andre syn jeg bortsett fra SP. De burde vært henrettet hele gjenge.

Svært saklig. Har du lyst til å utdype den litt? Hva er så galt med Sp?

Bortsett fra at de vil utrydde ulven? :ass:

Ellers slår det meg som ganske forvirrende at folk rundt nå hyler og skriker om at "de borgerlige" vant valget. Som om det noen gang fantes et reelt regjeringsalternativ som het "de borgerlige" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonleo: at media hyler/skriver og overdriver er ikke noe nytt.

Poenget jeg ser med den klagingen nå, er at dersom hver stemme hadde stemt som 1 stemme, så hadde vi hatt en mindretallsregjering. Da forstår du også at de hadde trenger støtte fra andre partier.

Men på den andre siden, slik var det før, det var det nå. Å klage i ettertid på noe man var klar over er for seint.

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider