Gå til innhold

kopper pakning


vræææl

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noen erfaring med det, men man bruker det mye på støtstangsmotorer, og på OHC/CIH-motorer så må man tenke på registeret, både at det er langt nok og at man får en forskyvning av kammen(e) som kan korrigeres ved hjelp av justerbart kamdrev.

Det er en mye bedre løsning enn dreie ned stempel, som man helst bør unngå, da det svekker stemplene, og det vil man vel ikke på turboitrimmet motor med høy effekt.

Den beste måten er nye smidde stempel med rom for lavere komp.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår