hovland333 Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 (endret) Jeg driver med flocking av dashbord, hattehyller, dør-paneler osv. Flocking brukes mye i motorsport, pga føreren ikke vil ha lysrefleksjoner fra for eksempel dashbord. Det finnes et utall farger å velge mellom men det går mest i svart og grått men di fleste farger kan skaffes på forespørsel. Det er stort sett kun fantasien som setter grenser for hvor man kan benytte flocking. Priser. Dashbord: fra 1700kr Dør-panel: fra 400kr Små deler som dørhåntak og deksler: fra 200kr Sub kasser avhengig av størrelse. Vis du er interesert så ring meg på tlf. 47859763 eller 92236326 Endret September 15, 2009 av hovland333 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hovland333 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Det er holdbart ja. Limen som blir brukt er en farget epoxi blanding og det holder vis det ikke blir utsatt for mye skraping og eller mye fukt. Det kan vaskes men jeg vill vært litt forsiktig for det er nylon fiber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Korleis er det å reingjere denne flockinga? Og er dette slitesterkt mot normalt bruk? Eg vil nemlig trekkje om eindel dørsider og detaljer i bilen min i skinn, og nokre stadar kunne eg tenkt meg flocking, i bilens fargar. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hovland333 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Det går fint ann å rein gjøre flockingen. Du tar bare å fukter en klut med såpe å vann. Det er også slitestarkt mot normalt bruk på f.eks. et dashbord eller dørsider. Di fleste biler har allerede flocking i hanskerommet og det er jo slitesterkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Hvis du er misfornøyd med plassering av tråd, kan du flytte den selv ved å redigere første innlegg. IKKE lag nye tråder, det holder med en. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg