fotojan Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Ser det er utrolig mange her som forvandler håpløse biler til det bedre. Noen som vil prøve seg på denne som er en Isuzu Trooper 1988 mod 2,8 TD. Bilen er en grei trekkbil og kunne godt tenke meg å fiffe den opp litt i vinter. Fargen er egentlig ok, men dekoren kunne jeg godt tenkt meg å fjærnet. Noen som har noen ideer så sett i gang. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Har gjordt et lite forsøk :) - fjerna dekor - Juster fargen - litt bredere dekk Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Er det der egentlig samme bil som mitsubitshi pajero?. ta en titt på hjemmesiden til en kompis av meg, der ligger det en fin pajero som kanskje kan være inspirerende. http://www.nitteberg.com Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Takk til VolvoMan som kastet seg på og lagde et utkast. Bilen ble finere (om man kan kalle denne fin) bare ved å fjerne tapen og bredde hjula. Hersker Hans: Nei det er ikke samme bil som Pajero, men de ligner nok litt. Flere som vil prøve - kanskje skjermbreddere osv? Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 her er ett kjapt forsøk på troopern din..bredda skjermene litt..fjerna dekor, farga alle plast delene, satt på nye hjul Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Se det ja, nå begynner den gamle lørja å ligne en bil igjen! Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg