RiksTv Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Noen som vet at trim til ZX 1.4i ? trimkammer, grenrør og lignende ? Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Dette tror jeg ikke blir lett å finne... den motoren er ikke særlig trimmingsvennlig. Da er det nok bedre å bytte motor. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Dette tror jeg ikke blir lett å finne... den motoren er ikke særlig trimmingsvennlig. Da er det nok bedre å bytte motor. ja, jeg har tenkt litt på 1.8.. men tror ikke jeg gidder å bytte motor på bilen enda, da den bare har gått noen og 90 tusen.. har hørt at man kan turbokonvertere, og at man har ca 160 hk på 0.6 bar eller noe ? Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg