Gå til innhold

Skal ha meg ny familietralle. trenger tips og råd!

Ranger emnet

Monthy

Anbefalte innlegg

Som sagt skal jeg ha meg en ny familiebil. har sett en god del på mercedes E klasse W124 Diesel så jeg tror jeg finner meg en fin en MEN er det noe jeg må se etter / passe på med de bilene? Er det noe som pleier å ryke ofte? Driftsikkerhet, dieselforbruk, pris på reservedeler osv...

Er det en bil man kan satse på når man vil ha n driftsikker, økonomisk, komfortabel og ikke minst trygg familiebil som går og går?

håper på respons :)

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan anbefale de ivertfall=) servicehistorikk på biler med høy KM, rust(!), tidligere skader, kanskje ikke de minste diesel uten turbo? fin familiebil med god plass. sikkerheten er bedre enn mange andre biler fra den epoken, men ikke i nærheten av nyere biler uansett. men trygge og stødige, det er de. Dieselmotorene er kjent for å være stødige. Min 300TDT er gått 520 nå, bruker enda ikke en dråpe olje, og er i god stand uten noe særlig slitasje på motor innvendig.

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant en 92 300 tdt stasjonsvogn som har rulla 200k til 40.000,-

hørres det greit ut? er alltid litt skeptiske til gamle biler.. har nemlig driti skikkelig på frage med den 97 mondeon jeg har nå...

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider