Jacooobs'n Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Trenger å få tectylert bilen min før vintern. Bor i Tønsberg - noen på østlandet som fremdeles driver med Tectyl? Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1granada Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Prøv å dra innom ett karosseriverksted, de kan sikkert tectylere bilen for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Kjell Hall på Rud (Bærum) fikser dette for deg! http://www.antirustsenteret.no/ Anbefales! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ericandre Skrevet Oktober 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2009 anbefaler vestfold antirust på hortensveien rett før åsgårdstrand. de bruker olje/tynnolje og behandler alle hulrom, vanger, dører, koffert samt fettlister i hjulbuene. hvis du skal tectylere må det gjøres ordentlig, litt rust eller fuktighet under tectylen og du får deg en liten overraskelse etter noen år. Siter Wild American Horses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Og den behandlingen koster 1000,- sist jeg sjekket...Vurdert samme på min bil. Per: På tide med ny avatar nå ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Og den behandlingen koster 1000,- sist jeg sjekket...Vurdert samme på min bil. Per: På tide med ny avatar nå ;) Kul den gamle der da :D Skal bytte bare jeg får tatt ett bra bilde av traktoren. Skal du bestille time på Vestfold Antirust? Spør du evt om 2? :happyhappy: Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo850 Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 En ordentlig understellsbehandling med Tectyl koster ikke 1000. gang med 3-4 så nærmer det seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg