jørgen s Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Hei. jeg har 2 stk panasonic ettellerannet forsterkere på 4 kanaler. 1000w fordelt på 4 kanaler. jeg har dratt kabler i min bil. forsterkeren lyser blått (sånn den skal) og grønt på "power" ingen "protect" lampe som lyser.. får ingen lyd ut av den:S lurer på om det er kanalene som er gåen? Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 åssen spiller?? hvordan har du koblet signalkablene? også kan du dra en strek over "1000w fordelt på 4 kanaler", for det er bare drømme effekt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 var bare enkelt fordelt:P uanset. jordingen til bilen er vell rimelig bra. festet i en bolt under setene (i karoseri) slipt ned med slipepapir først. Spilleren er en Panasonic c1405n :P har ikke så mye peil på det. men på forsterkeren er det iallefall 4 kanaler å det står "1000watt" på den :P husker ikke navnet på forsterkeren men kan finne det ut i morgen :P Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgen s Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 ops. var signal ike jording du sa ja xD signal kablene er koblet baki cdspilleren å i "input" på forsterkeren. dratt under "teppet" i bilen ;) Siter Burn rubber, Not your soul ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg