robroy Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Noen som vet hvor jeg kan få taki likedan styling som dt er på the fast and the furoius filmen ??? i hvertfall nesten lik felgene åsså :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Noen som vet hvor jeg kan få taki likedan styling som dt er på the fast and the furoius filmen ??? i hvertfall nesten lik felgene åsså :P trenger bare senk og felger på en vento.. men ta en titt på bs bildeler så finner du noe.. men det står 2-4 uker leveringstid..di er så seriøse att du må regne med 2-4 mnd ca Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robroy Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 hvor kan jeg få taki sånn hvite felger som e på the fast and the furoius filmen eller nesten likedan ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg