da9el Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 shift er litt realistiskt..går ikke ann å tro att man kan bremse 20m senere enn di andre å kaste bilen inn i svingen å tro det skal gå bra..sånn er det ikke irl heller..syns spillet blir bare bedre å bedre..går ikke an å gi opp etter 15 min..forza suger også me orginale møkkabiler som går som ei bøtte drit og svinger som en amerikaner med campingvogn ikke vær så snar å forhåndsdømme ea..di har faktisk klart noe bra med dette spillet i forhold til forgjengerne Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 shift er litt realistiskt..går ikke ann å tro att man kan bremse 20m senere enn di andre å kaste bilen inn i svingen å tro det skal gå bra..sånn er det ikke irl heller..syns spillet blir bare bedre å bedre..går ikke an å gi opp etter 15 min..forza suger også me orginale møkkabiler som går som ei bøtte drit og svinger som en amerikaner med campingvognikke vær så snar å forhåndsdømme ea..di har faktisk klart noe bra med dette spillet i forhold til forgjengerne Nå så kjørte jeg ikke orginale biler heller:hmmmmmmmmm: Har en kompis som kjøpte det på release (NSF FREAK! UTEN xboxLIVE). Han har kjørt en del, og jeg fikk testa noen av bilene hans som var full tuna. Selv om jeg tar det med ro, så er fysikken :ass: på det spillet. Jeg forhåndsdømmer ikke, jeg dømmer etter det jeg har spilt, ikke noe annet! Greit nok at de har klart noe som er bedre enn forgjengerne, men fortsatt. Eneste jeg støtter er grafikken og lyden på spillet. Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 min mening er ivertfall att spillet ikke er så værst.. Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Jeg begynner å digge dette spillet seriøst kraftig nå. Plutselig, etter en del **** og litt *******, så får jeg til å kjøre bedre og bedre. Skal sies, i samme åndedrag, at jeg spiller på 'easy' AI-vanskelighetsgrad. Forutenom ABS, så er alt av hjelpemidler slått av, og manuell giring. Oppdaget at AI-bilene bryter ut av idealsporet og lar deg passere, om du tar dem igjen med en runde. :) Ligger du etter og jager en AI-fører, så blir hender det at han blir stressa og kjører ut av banen. :D Og jaggu er det en del forskjellige personaliteter på de AI-førerne. Jeg digger variasjonene i spillet. Det er enkelt løp ("vanlig" race - hvor førstemann over mållinja vinner), det er løp på tid (hvor raskest rundetid vinner), det er drifting, det er serieløp på både race, på tid og drifting. Det er også duell-løp (head-to-head mot en "berømt" AI-fører), hvor førstemann med 2 seire (av 3) vinner. For ikke å snakke om interiøret, i de forskjellige bilene. I fra standard til full race-rigget (Works conversion). Rattet, setene, bur, instrumenter, knapper... alt byttes ut med race-ting. Og lydene... Digger turbo/kompressor lydene, race-girkasse lydene, kræsjlyder +++ :dj Nevnte jeg at jeg digger NOS... :naaaws Sorry... men jeg digger NFS Shift, akkurat nå... mulig overtrøtt. :D:drive2 Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Drifting på g? legg meg til abcandreas :) Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Er det Xbox, PS3 eller PC dere spiller på? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 ps3 jeg ihvertfall :D G25 ;D Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 PS3 her også... PSN GT = Dragunova75. Add me! ;) BTW: Har sendt en del forbedringsønsker til NFS teamet, til neste patch. :) Dem har allerede patchet problemet med hoppingen, som jeg har nevnt tidligere!! :) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 PS3 her også... PSN GT = Dragunova75. Add me! ;) BTW: Har sendt en del forbedringsønsker til NFS teamet, til neste patch. :) Dem har allerede patchet problemet med hoppingen, som jeg har nevnt tidligere!! :) hva hvordan?? laste ned? er kommet til level 36 med all hoppingen;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Nå blir NFS Shift bestilt på nettet til ps3. så meget bra ut. !!! gleder meg til å spella! :popcorn Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 hva hvordan?? laste ned? er kommet til level 36 med all hoppingen;) Er du online med PS3'en, så går det automatisk. Får spm om oppdatering, og får ikke lov å spille før den er installert eller.no :) Versjon 1.01 heter den vel... Tror den kom på Torsdagen (den 24.) :) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 er på xbox 360..har fått opdatering...ble en drøm å kjøre nå;) har full garasje me bare topptuna biler å 5,5 mill på konto ;) hva skal jeg me det når jeg ikke har plass til flere biler foreløbig Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 La deg til jeg, Jahny:) Har ikke Shift ennå, skal prøve demoen først tenker jeg.¨ Andre som vil legge meg til? PSN-ID: thevik88 Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Har det kommet update da9el?? Kommet inatt eller idag den da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Har det kommet update da9el?? Kommet inatt eller idag den da fikk en update for ett par dager siden men tenkte ikke over hva den var til men når han nevnte att hoppingen var utbedret så merket jeg jo att bilene var meget bra og kjøre nå..hopper litt enda men må være såpass..så da må det være det den updaten var till eller så er det bare jeg som er så vant med hoppingen att jeg ikke merker den..men hoppingen var jo så ille før att det går ikke an å bare venne seg med den Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg