Gå til innhold

Need For Speed Shift

Ranger emnet

Snitchie

Anbefalte innlegg

shift er litt realistiskt..går ikke ann å tro att man kan bremse 20m senere enn di andre å kaste bilen inn i svingen å tro det skal gå bra..sånn er det ikke irl heller..syns spillet blir bare bedre å bedre..går ikke an å gi opp etter 15 min..forza suger også me orginale møkkabiler som går som ei bøtte drit og svinger som en amerikaner med campingvogn

ikke vær så snar å forhåndsdømme ea..di har faktisk klart noe bra med dette spillet i forhold til forgjengerne

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 235
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

shift er litt realistiskt..går ikke ann å tro att man kan bremse 20m senere enn di andre å kaste bilen inn i svingen å tro det skal gå bra..sånn er det ikke irl heller..syns spillet blir bare bedre å bedre..går ikke an å gi opp etter 15 min..forza suger også me orginale møkkabiler som går som ei bøtte drit og svinger som en amerikaner med campingvogn

ikke vær så snar å forhåndsdømme ea..di har faktisk klart noe bra med dette spillet i forhold til forgjengerne

Nå så kjørte jeg ikke orginale biler heller:hmmmmmmmmm:

Har en kompis som kjøpte det på release (NSF FREAK! UTEN xboxLIVE).

Han har kjørt en del, og jeg fikk testa noen av bilene hans som var full tuna. Selv om jeg tar det med ro, så er fysikken :ass: på det spillet. Jeg forhåndsdømmer ikke, jeg dømmer etter det jeg har spilt, ikke noe annet!

Greit nok at de har klart noe som er bedre enn forgjengerne, men fortsatt. Eneste jeg støtter er grafikken og lyden på spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å digge dette spillet seriøst kraftig nå. Plutselig, etter en del **** og litt *******, så får jeg til å kjøre bedre og bedre. Skal sies, i samme åndedrag, at jeg spiller på 'easy' AI-vanskelighetsgrad. Forutenom ABS, så er alt av hjelpemidler slått av, og manuell giring.

Oppdaget at AI-bilene bryter ut av idealsporet og lar deg passere, om du tar dem igjen med en runde. :)

Ligger du etter og jager en AI-fører, så blir hender det at han blir stressa og kjører ut av banen. :D Og jaggu er det en del forskjellige personaliteter på de AI-førerne.

Jeg digger variasjonene i spillet. Det er enkelt løp ("vanlig" race - hvor førstemann over mållinja vinner), det er løp på tid (hvor raskest rundetid vinner), det er drifting, det er serieløp på både race, på tid og drifting. Det er også duell-løp (head-to-head mot en "berømt" AI-fører), hvor førstemann med 2 seire (av 3) vinner.

For ikke å snakke om interiøret, i de forskjellige bilene. I fra standard til full race-rigget (Works conversion). Rattet, setene, bur, instrumenter, knapper... alt byttes ut med race-ting.

Og lydene... Digger turbo/kompressor lydene, race-girkasse lydene, kræsjlyder +++ :dj

Nevnte jeg at jeg digger NOS... :naaaws

Sorry... men jeg digger NFS Shift, akkurat nå... mulig overtrøtt. :D:drive2

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS3 her også... PSN GT = Dragunova75. Add me! ;)

BTW: Har sendt en del forbedringsønsker til NFS teamet, til neste patch. :)

Dem har allerede patchet problemet med hoppingen, som jeg har nevnt tidligere!! :)

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS3 her også... PSN GT = Dragunova75. Add me! ;)

BTW: Har sendt en del forbedringsønsker til NFS teamet, til neste patch. :)

Dem har allerede patchet problemet med hoppingen, som jeg har nevnt tidligere!! :)

hva hvordan?? laste ned?

er kommet til level 36 med all hoppingen;)

-99 Subaru legacy stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva hvordan?? laste ned?

er kommet til level 36 med all hoppingen;)

Er du online med PS3'en, så går det automatisk. Får spm om oppdatering, og får ikke lov å spille før den er installert eller.no :) Versjon 1.01 heter den vel... Tror den kom på Torsdagen (den 24.) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det kommet update da9el?? Kommet inatt eller idag den da

fikk en update for ett par dager siden men tenkte ikke over hva den var til men når han nevnte att hoppingen var utbedret så merket jeg jo att bilene var meget bra og kjøre nå..hopper litt enda men må være såpass..så da må det være det den updaten var till eller så er det bare jeg som er så vant med hoppingen att jeg ikke merker den..men hoppingen var jo så ille før att det går ikke an å bare venne seg med den

-99 Subaru legacy stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider