TurboSønn Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Oppdatering på hvilken platform? PC, PS3 eller XB360? Høres bra ut da :D Møkk lei av å smelle bilen på rett fram strekninger og ikke i svingene hehe Titus41: Min er CLyDeThaMonKeY. Men logger alltid av når eg spiller pga eg sverger til den klassiske GranTurismo kontroll oppsettet. Altså gass og brems på R3 ;) Så vær gang eg trykker littegrann for hardt på gassen så får eg opp den der EA message saken! Jeg etterlyser update på ps3, er som titus41 sier, bilene har en tendens til og "jompe" rundt på banen.. Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg etterlyser update på ps3, er som titus41 sier, bilene har en tendens til og "jompe" rundt på banen.. Var å sjekket no sånn i tilfelle. Ingen updates :( De er bare nødt å fikse det! Sitter heller med Blitz R34 på Gran Turismo 5 for å leke meg litt sidelengs :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Oppdatering på hvilken platform? PC, PS3 eller XB360? Høres bra ut da :D Møkk lei av å smelle bilen på rett fram strekninger og ikke i svingene hehe PS3 :) Bilen hopper fortsatt når man er utenfor banen. Men nå føles det ikke som at rwd bilene kjøres på is. Lettere å kontrollere dem. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Vet at det kommer inn oppdatering første gang man laster inn spillet. MEN finnes det noen sted på spillet hvor man kan finne (updates) / se om man har den nyeste updaten? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 PS3 :) Bilen hopper fortsatt når man er utenfor banen. Men nå føles det ikke som at rwd bilene kjøres på is. Lettere å kontrollere dem. Hmm merklig. Kortid fikk du den oppdateringen? Kjøpte spillet mitt midt i denne uken en gang så er mulig oppdateringen fulgte med installeringen og nedlastingen fra første oppstart. Drift modus er fremdeles ræv så kan ikke ha blittgjortnoe med det :( Eller har du en US konto på PSN? Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lokinor566 Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 ser ut som eit bra spill til PS3. Lurer på hvordan dette spillet er på PSP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hmm merklig. Kortid fikk du den oppdateringen? Kjøpte spillet mitt midt i denne uken en gang så er mulig oppdateringen fulgte med installeringen og nedlastingen fra første oppstart. Drift modus er fremdeles ræv så kan ikke ha blittgjortnoe med det :(Eller har du en US konto på PSN? Oppdaterte vel i starten av denne uken, husker dessverre ikke hvilken versjon det var. Har norsk PSN konto. Nå klarer jeg iallefall å vinne alle drift racene jeg har kjørt ^^ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 PS3 :) Bilen hopper fortsatt når man er utenfor banen. Men nå føles det ikke som at rwd bilene kjøres på is. Lettere å kontrollere dem. Sett på stage 2 fjøring, da hopper den ikke en dritt på bana vertfall :D Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Sett på stage 2 fjøring, da hopper den ikke en dritt på bana vertfall :D Ikke på banen nei :) Men når du kommer utenfor banen hopper og spretter bilen. Kjører på med tier 3 deler på alt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ikke på banen nei :)Men når du kommer utenfor banen hopper og spretter bilen. Kjører på med tier 3 deler på alt. Ja, men er ikke uttafor man skal kjøre :p Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Ja, men er ikke uttafor man skal kjøre :p Nei nei :P Men de gangene man kommer for fort inn i svingen og bare sklir ut da (: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Nei nei :PMen de gangene man kommer for fort inn i svingen og bare sklir ut da (: Hehe :p Ja, har vært borti det flere ganger sjøl også.. Er jævla irriterende ! Det er spesielt mye hopping på den canyon bana inn i de kvasse svinga rett før mål.. Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Oppdaterte vel i starten av denne uken, husker dessverre ikke hvilken versjon det var. Har norsk PSN konto. Nå klarer jeg iallefall å vinne alle drift racene jeg har kjørt ^^ Ingen problem å vinne de. Spiller på vanskeligste nivå, men liker å kjøre et cleant løp og da hjelper det lite at bilen smeller i vegger på rett fram strekninger hehe Et annet problem er at en del biler skraper nedi bakken hele tiden, spesielt R34 med Works oppgradering :S De jobber vist med saken... Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Noen andre med 360 som har problemer med å sjå bilda sine på nfs.com??? Får ikke frem noen nå. Ikke dem jeg laster opp heller?? hva kan det vare da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Noen andre med 360 som har problemer med å sjå bilda sine på nfs.com???Får ikke frem noen nå. Ikke dem jeg laster opp heller?? hva kan det vare da?? er og plaget med det... Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg