al3x Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Og da ble jeg brått ferdig med og spille Shift å alle andre spill. Fikk YLOD nå i sta for 3. gang ! :@:@ Oida, utrolig sjelden at jeg hører om noen som har fått det :S Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Så det er problemer på ps3 å?? Hva er det den står for da?? Er ps3 det er snakk om eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Oida, utrolig sjelden at jeg hører om noen som har fått det :S Vel, som jeg skrev er det ikke første gangen det skjer meg.. Vet ikke om det har noen betydning at maskina mi står på så og si 24/7, men kan jo egentlig tyde på det siden det er 3 gang det skjer med ei maskin som står på 24/7. Og den begynte med og låse seg når jeg skulle se på meldinger. Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Har du testa dette med å holde maskinen opp ned, og så slå den på og la den blåse seg ren for støv? Leste et sted at det skulle hjelpe. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Så det er problemer på ps3 å?? Hva er det den står for da?? Er ps3 det er snakk om eller?? Ja, det er problemer med PS3 også.. Yellow Light Of Death. Min bare skrudde seg av sånn helt uten videre nå, også skulle jeg sette den på igjenn, og da piper det 3 ganger også blinker den gule lampa.. Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Har du testa dette med å holde maskinen opp ned, og så slå den på og la den blåse seg ren for støv? Leste et sted at det skulle hjelpe. Har ikke prøvd det nei, kan det hjelpe..? Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Har ikke prøvd det nei, kan det hjelpe..? Problemet med YLOD er vel at maskinen overopphetes? Så da kan det jo hjelpe å få tømt den for evt. støv som ligger inni der. Men vanskelig å si om det hjelper hvis du bruker den såpass mye som du gjør. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Problemet med YLOD er vel at maskinen overopphetes? Så da kan det jo hjelpe å få tømt den for evt. støv som ligger inni der. Men vanskelig å si om det hjelper hvis du bruker den såpass mye som du gjør. Ja, har ikke jobb for tiden så den brukes ganske ofte ja.. men skal la den kjøle seg litt og prøve :) Håper det hjelper. Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Sjekk denne drift filmen.. Nordschleife im Drift (BMW M5 E39) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Problemet med YLOD er vel at maskinen overopphetes? Så da kan det jo hjelpe å få tømt den for evt. støv som ligger inni der. Men vanskelig å si om det hjelper hvis du bruker den såpass mye som du gjør. Jeg kom på en ting, det med at den blir overoppheta stemmer ikke helt siden den står på et bord ganske langt unna tv'n ( mere enn 30cm som trengs for at den skal få den ventilasjonen den trenger ) og to vinduer som står på vidt gap hele døgnet. Får vell nokk kjøling da ? Den ligger tilogmed på bordet, den klarer og kvitte seg med mer varmluft da den ligger har jeg hørt og lest. Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Jeg kom på en ting, det med at den blir overoppheta stemmer ikke helt siden den står på et bord ganske langt unna tv'n ( mere enn 30cm som trengs for at den skal få den ventilasjonen den trenger ) og to vinduer som står på vidt gap hele døgnet. Får vell nokk kjøling da ? Den ligger tilogmed på bordet, den klarer og kvitte seg med mer varmluft da den ligger har jeg hørt og lest. Støv (som tetter innsug/utlufting), byttet ut harddisken med en som lager mere varme og lignende er vel grunnen til YLOD. Men du kan jo sjekke denne guiden, hvis du tør å demontere PS3en din :) http://www.lastopp.no/filer/bde15a70e68d1efa8d2aa0ed9aa04894.pdf Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Støv (som tetter innsug/utlufting), byttet ut harddisken med en som lager mere varme og lignende er vel grunnen til YLOD. Men du kan jo sjekke denne guiden, hvis du tør å demontere PS3en din :) http://www.lastopp.no/filer/bde15a70e68d1efa8d2aa0ed9aa04894.pdf Er orginal harddisk i den. Tenker jeg lever den på rep.. Går det ann og heve kjøpet ? Kjøpte den tidlig på våren en gang. Vil ha Slim i stede.. Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Noen andre som har problemer med lyden på PS3 versjonen? Hakker som faen hos meg og ødelegger hele opplevelsen :( Jeg har dette problemet selv. En ting som iriterte meg er at alt jeg hadde lagret på ble borte etter updaten. Noen som har vært borti det? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Har merket at motorlyden hakker litt til tider hvis jeg har høyt turtall på et par biler, ikke at det plager meg noe særlig. Fant ut at det var den optiske kabelen som ikke var skikkelig i forsterkeren :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Her vil jeg anbefale de som kan kjøre spillet på sin PC om å gjøre det. Konsollversjonen har jo så lav FPS at alt av fart/dybdefølelse forsvinner, hvertfall om man sammenligner. Veldig koselig når spillet flyter fint og G25-en sitter godt i hendene. :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg