turbo_fever Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Har det på pc, men ikke sotte opp ratte mitt. Har ikke nå G25 men ett greit nokk joytec med kasse å flaps. Grett nok ja.. Å det flyter ganske bra med meg. Har nye pc deler nå så går det ikke 100% så blir det å klokke det nye mere enn det gammle :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Her vil jeg anbefale de som kan kjøre spillet på sin PC om å gjøre det. Konsollversjonen har jo så lav FPS at alt av fart/dybdefølelse forsvinner, hvertfall om man sammenligner. Veldig koselig når spillet flyter fint og G25-en sitter godt i hendene. :) Ikke enig :) Masse fartsfølelse på PS3 ihvertfall ;) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Shift har masse med fartsfølelse, derrimot forza 3 har ikke det. Men skal teste shift forskjeller mellom xbox 360 og pc etter hvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 (endret) Ikke enig :) Masse fartsfølelse på PS3 ihvertfall ;) Skulle ønske jeg var like lite kresen på FPS. :) Jeg tenker kanskje ikke så mye på fartsfølelsen, men mere på "smoothness" i bildet. Og den forsvinner når det flyter så dårlig som i PS3-demoen. Endret Oktober 8, 2009 av Pellick Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 PS3en er jo en vanskelig å jobbe med så synest at grafikkkmessig så er faktisk Gran Turismo 4 på PS2 bedre hehe GT5 er jo helt sinnsyk grafikkmessig og det er ikke maskinen utnyttet maksimalt engang :O Men bortsett fra grafikken og kontroll justerings dritet/driftemodus så er det et knall spill på både 360 og PS3 :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Sliter med lav FPS på Tier 4 og 5 løpene. Da ender det gjerne i at man ikke klarer å fullføre spillet. :( Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Sliter med lav FPS på Tier 4 og 5 løpene. Da ender det gjerne i at man ikke klarer å fullføre spillet. :( FPS (?) jeg har fullført hvert eneste løp på spillet, jeg hjelper gledlig til hvis det lar seg gjøre ? :) Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 (endret) Frames Per Second ;) Slik burde NFS sett ut :P http://www.youtube.com/watch?v=7jmtxS25MsI Endret Oktober 8, 2009 av Thomas S Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Frames Per Second ;) ahaaa :p Er fint lite man får gjort med det.. Men den dumme ps3'n min virker jo igjenn da, men slår seg av nå og da :s Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 ahaaa :p Er fint lite man får gjort med det.. Men den dumme ps3'n min virker jo igjenn da, men slår seg av nå og da :s Du er sikkert en av de 11% uheldige prosentene :P Men den siste system updaten har gjort at vist eg går innpå inboksen min mens spillet laster så fryser alt seg. Håper på ny system update snart :D Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Du er sikkert en av de 11% uheldige prosentene :P Men den siste system updaten har gjort at vist eg går innpå inboksen min mens spillet laster så fryser alt seg. Håper på ny system update snart :D Ja min og begynte med og fryse når jeg så på meldinger ;) Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Har en mistanke om at system updaten er synderen men til det problemet er løst holder eg meg unna det :P Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Kan være like greit det ja :) Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Om du ikke skal ha ny PS3 uansett, TurboSønn, så må du ikke ta den viftetesten, siden den kan være skadelig for maskina,har jeg hørt. Men om du tenker å prøve, så må du slå den av med hovedbryteren bak, og holde inn eject-knappen mens du slår på hovedbryteren. Har sett noen videoer på YT om det... Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Oktober 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Har en mistanke om at system updaten er synderen men til det problemet er løst holder eg meg unna det :P Jeg begynner å bli så lei Shift2(PS3) Dårlig lyd (det skurrer og skraper) kjører HDMI på bilde og fiberoptisk på lysen. Etter updaten så ble alt borte som jeg hadde lagret og måtte begynne på nytt. Burde jeg ringe EA Games i Norge? Når jeg kjøpte spillet fikk jeg med en slik lapp med en kode som man kunne taste inn for å få noen fordeller. Har ikke sett noen fordeler ved det. MØKKA SPILL... Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg