Gå til innhold

Need For Speed Shift

Ranger emnet

Snitchie

Anbefalte innlegg

• Svar 235
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legg bildene i denne tråden du;)

http://www.bilforumet.no/bilspill/236722-bilder-nfs-shift.html

På hvilken plattform spiller du forresten? Kunne ha tenkt meg å lagt til noen fler venner på PS3'en min serru;)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja synes det var helt greit. nå har jeg bare testet det på pc, siden pengene spares til gt5 :D

Men anyways, synes spillet var ok, grafikken er det ikke noe og utsette på, cockpit view er jo bare helt enormt digg :D og selv om de har bevegd seg fra street racing serien over til bane kjøring synes jeg enda at mangler en del før jeg får skikkelig kjøreglede, drifting delen bla er jo helt latterlig i nfs shift.

Men alt i alt et underholdene spill og kjøre gjennom. men jeg holder meg til lfs når jeg skal ha det litt i morro i svingene online :P

Audi A4 Sedan, 2.4l Quattro 98"

------------------------------

Opel Omega B 2.0 16V 95"

------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg bildene i denne tråden du;)

http://www.bilforumet.no/bilspill/236722-bilder-nfs-shift.html

På hvilken plattform spiller du forresten? Kunne ha tenkt meg å lagt til noen fler venner på PS3'en min serru;)

bjornar86 på PSN :) Blir vel en del spilling på Shift etter helgen tenker jeg!

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her som har G25 og spiller på PC ? Kan avsløre at det er en helt sinnsykt pervers opplevelse å kjøre Bugatti Veyron på Nurnburgring! Finnes ikke ord for hvor stressa det går ann å bli..! Fartsfølelsen er der med 23" HD skjerm i allefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her som har G25 og spiller på PC ? Kan avsløre at det er en helt sinnsykt pervers opplevelse å kjøre Bugatti Veyron på Nurnburgring! Finnes ikke ord for hvor stressa det går ann å bli..! Fartsfølelsen er der med 23" HD skjerm i allefall..

Klarer ikke helt å komme på "kjørefot" med Veyron. Men Zonda R, eller hva verstingmodellen heter, den er morro den! Blir alltid overrasket over hvor turtallsvillig den er, så får aldri utnyttet girene maks :P

Ja, jeg har G25, men spiller på PS3.

Når jeg prøver på PC, virker det ikke som den klarer å kalibrere G25 riktig, så gassen gjør at menyene alltid går oppover. Slitsomt å holde inn bremsen litt for å kunne velge riktig. Ikke funnet noen måte å stille dette manuelt på heller...

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg prøver på PC, virker det ikke som den klarer å kalibrere G25 riktig, så gassen gjør at menyene alltid går oppover. Slitsomt å holde inn bremsen litt for å kunne velge riktig. Ikke funnet noen måte å stille dette manuelt på heller...

Det problemet løste seg for meg da jeg valgte kontrollprofilen "g25 separate axis" eller noe sånt i Options. :) Pass på at pedalene også er satt på hver sin akse under Spillkontrollere i Windows-kontrollpanelet.

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider