Roar89 Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 nja, skeptisk :wonder:men så hadde nok ingen kommet noe slik tilbudt til en vanlig mann i gata? Sant det du sier, men jeg syns uansett det er feil å ta store ikoner som f.eks Ken block, Vaughn Gittin JR osv og betale de for å få de til å si hvordan spillet er. Og spesielt på den måten. Enten så vet de ikke hva realisme er (noe jeg tror de begge vet veldig godt) eller så får de godt betalt, noe som er mer sannsynlig for de er begge proffe bilkjørere. Husker ene videoen som var på xboxlive (mener det var der). En som representerte NFS Shift, han sa det at NFS shift skulle "knuse" Forza3 i realisme osv. Da måtte jeg leg godt:lol: Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 ang driftinga så er den ganske morro syns jeg...ikke så hæstgærnt fra realisme men noe bugs er det no..men det kan jeg leve med..shift knuser sannsynligvis ikke forza 3 men forza 2 og shift ligger tett på min liste....likte di deilige detaljene på shift..hold bilen på kutt i 2-3min så ser du att tempnålen som er orginalt i dashen stiger til rødt..trippteller i speedometeret teller meter bare så det koster etter...turbotrykk,oljetrykk målere er i full aktivitet...rett og slett hærlig å sitte inni bilen å se på alle detaljene..dette får terningkast 5 av 6 hos meg.... Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krsve88 Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Noen som sliter med at spillet krasjer? Plutselig så kutter det, og spillet starter på nytt?? Tror jeg stikker å bytter det inn i Dirt:2 jeg ass... Siter Volvo 242 2,8 Rallycross Volvo 940 veibil X- Peugeot 206 XS rallybil X- Seat Ibiza Rally Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Fete bilder da9el:D Hvordan er det på stylingdelen da? Vet at man kan bytte felger og lakk, men hva med kaross-endringer? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Fete bilder da9el:D Hvordan er det på stylingdelen da? Vet at man kan bytte felger og lakk, men hva med kaross-endringer? nja er bare forhåndslaget stylingskitt men funker fint det Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Går de an og kjøre fritt i gatene ? liker best NFS underground 2 og driftinga carbon :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Før jeg uttaler meg noe som helst om NOEN spill du finner i dag på markedet. kan jeg bare spørre dere sofa griser.. HVor mange av dere har faktisk kjørt drifting på bane? eller generelt sett kjørt på bane med noe onkli kjøretøy utenom en sløv gammal drittbil som understyrer og går dårlig.. ;) Sier bare en ting.. Spillet suger kukk på lik linje med alle de andre NFS GT og colin mcrae spillene! så enkelt er det! Spill og virkelighet er planeten jorda og venus. langt faen fra hverandre! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Før jeg uttaler meg noe som helst om NOEN spill du finner i dag på markedet. kan jeg bare spørre dere sofa griser.. HVor mange av dere har faktisk kjørt drifting på bane? eller generelt sett kjørt på bane med noe onkli kjøretøy utenom en sløv gammal drittbil som understyrer og går dårlig.. ;) Sier bare en ting.. Spillet suger kukk på lik linje med alle de andre NFS GT og colin mcrae spillene! så enkelt er det! Spill og virkelighet er planeten jorda og venus. langt faen fra hverandre! spill og virkelighet blir aldri det samme..sånn er det bare..regner med du har klart å lage ett spill som har vert 100% realistiskt siden du syter å klager så frykteli :popcorn Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Det er ett spill men du har kanskje ikke fått med deg det??? Og dirt 2 er drit bra, noe av det morsomste jeg har spillet iår. Du er vel en treningsnarkoman du da siden vi er soffagriser som ikke gjør noe i livet. Er ting så forferdelig for deg så kan du jo bare la være å kommentere ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Før jeg uttaler meg noe som helst om NOEN spill du finner i dag på markedet. kan jeg bare spørre dere sofa griser.. HVor mange av dere har faktisk kjørt drifting på bane? eller generelt sett kjørt på bane med noe onkli kjøretøy utenom en sløv gammal drittbil som understyrer og går dårlig.. ;) Sier bare en ting.. Spillet suger kukk på lik linje med alle de andre NFS GT og colin mcrae spillene! så enkelt er det! Spill og virkelighet er planeten jorda og venus. langt faen fra hverandre! imstupid Vell, nå kan jeg nesten fortelle deg at de fleste spilla du setter i gang og syte over driftinga for ikke bare har drifting som hovedtema.. Her kan du jo forsåvidt og kjøre grip. Uten at jeg skal komentere mer på hvor realistisk dette er.. Men FØR du setter i gang og syte så kan vell du snart tenke at når vi sofagriser sammenligner spill med realismen, så sammenligner vi vell heller hvor mye mer realistisk et spill er i forhold til de andre simulatorene som er ute på markedet. Nei, jeg har ikke kjørt like mye drifting på bane som du har, men regner med til neste år så kan det hende jeg er å se i bil bygd for dette formålet på flere treff.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Ja jeg spesifiserer DRIFTINGA og ikke grip... why?... Grip har eksistert på spil siden jesus fikk hår på tissen! Driftinga har en helt annen psychic. hverken feeling eller bilens oppførsel er ikke i nærheten av virkelighet! Da synes jeg man heller skal drite i å produsere et halvferdig produkt! Turbo_fever, hva med at du bare holder kjeft!? Dette er et forum! jeg kan uttale meg så mye jeg måtte ønske! har du problemer med det JEG skriver så får heller DU la være å lese!! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Ja jeg spesifiserer DRIFTINGA og ikke grip... why?... Grip har eksistert på spil siden jesus fikk hår på tissen! Driftinga har en helt annen psychic. hverken feeling eller bilens oppførsel er ikke i nærheten av virkelighet! Da synes jeg man heller skal drite i å produsere et halvferdig produkt! Turbo_fever, hva med at du bare holder kjeft!? Dette er et forum! jeg kan uttale meg så mye jeg måtte ønske! har du problemer med det JEG skriver så får heller DU la være å lese!! Det er overraskendes at du ikke har insett at når du sitter i sofaen din og ser på en tvskjerm og sladder litt på et spill så vil du aldri få samme fysikk og feeling som i virkeligheten.. Dette er nettop fordi dette er ikke i virkeligheten. Du mangler bilens bevegelser i sofaen, du mangler at G-kreftene kaster deg hit og dit. Men sånt virker det som du ikke helt har forstått enda, eller? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 tror du er en liten sofagris selv mr drift R,siden du har testet alle spilla. spill er spill..vet ikke helt hva du forventer av spill.. men att du ikke likte spille er en fair sak men å kalle alle andre som liker spillet å liker å bruke litt tid på bilspill for sofagriser syns jeg er litt personlig ment mot oss... ja jeg har kjørt mye på bane sånn ca 3år nå ,selfølgelig ikke me en grom s14a som mamma har sponset(som du selv skrev i tråden din)men jeg har noen timer med banekjøring å jeg har aldri prøvd ett bilspill som er i nerheten av realiteten...å kjøre bil på tv er ikke det samme som å kjøre bil etter veien å på bane,håper du og skjønner det snart,for det har til og med jeg skjønt..å jeg er ikke noe einstein..hehe... Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Det er overraskendes at du ikke har insett at når du sitter i sofaen din og ser på en tvskjerm og sladder litt på et spill så vil du aldri få samme fysikk og feeling som i virkeligheten.. Dette er nettop fordi dette er ikke i virkeligheten.Du mangler bilens bevegelser i sofaen, du mangler at G-kreftene kaster deg hit og dit. Men sånt virker det som du ikke helt har forstått enda, eller? hva er det du ikke skjønner?! Jeg prater om spillets psychic ikke DIN spille opplevelse! Jeg vet nøyaktig hva som er forskjellen på å spille et spill og sitte bak et ratt! MEN! å selge halvferdige produkter som skal lure folk til å tro at å kjøre bil på den måten i spillet er som å kjøre på ekte blir litt feil! Den dagen de kan lage et spill der bilen faktisk oppfører seg slik en bil gjør i virkeligheten ganske tilnærmet LFS f.eks skal jeg gi det credit! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg