da9el Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 for meg er spill underholdning..jeg syns jeg blir bra underholdt av shift..er jo selfølgelig mer morro irl å kjøre bil..men jeg hadde ikke noe forventninger i det heletatt til shift dærfor er jeg possitivt overasket over shift..drifinga er lekende lett når man får taket på det..driftet inn 5800 poeng på road atlanta sin driftebane;) me s15.noen ganger blir det jo selfølgelig bare grøvel..men som dere sier så kan fortsatt ikke nfs måle seg med forza og gt serien det er jeg enig i.. Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Bra underholdningsverdi i hvertfall. Tok litt tid å bli vant med kontrollene men... Noen som er med på litt kjøring i kveld kanskje? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiksTv Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Bra underholdningsverdi i hvertfall.Tok litt tid å bli vant med kontrollene men... Noen som er med på litt kjøring i kveld kanskje? PS3, Xbox eller pc ? jeg joiner kjøring en dag, må bare få det i posten først :D Siter HPI Savage 25 Limited Edition Tamiya Subaru Impreza 95' Citroen ZX 1.4i GT: Frzagmr PSN: uaij446 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 for meg er spill underholdning..jeg syns jeg blir bra underholdt av shift..er jo selfølgelig mer morro irl å kjøre bil..men jeg hadde ikke noe forventninger i det heletatt til shift dærfor er jeg possitivt overasket over shift..drifinga er lekende lett når man får taket på det..driftet inn 5800 poeng på road atlanta sin driftebane;) me s15.noen ganger blir det jo selfølgelig bare grøvel..men som dere sier så kan fortsatt ikke nfs måle seg med forza og gt serien det er jeg enig i.. Kan ikke få sagt det bedre selv :) Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 PS3, Xbox eller pc ? jeg joiner kjøring en dag, må bare få det i posten først :D Xbox... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 noen som har fått justert kontrollen noe bra? styringen er så jæ** følsom. vanskelig å kjøre med håndkontroll.. (ps3) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 oi road atlanta ble feil..var road amerika jeg mente..mulig jeg er med ikveld Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 jeg kan bli med å cruse ikvell. kjører bare for morro skylld. sjekke ut bilene til folk. greier ikke å være serriøs å race på detta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Noen som veit om G25 funker på dette? Skaffet det nå i dag, og tenkte jeg skulle prøve det før jeg sovna her! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Det funker ikke til xboxen, har ingen betydnin hvilket spill det er tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Leste nettop at det funket på pc versonen.. Var rimelig fucked å kjøre med taster, så til helga må jeg prøve å sette opp ratet igjen! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Kjøpte spillet, i går, til PS3. Kommet til lvl 13 nå. Fikk mulighet å kjøre Veyron på "Ringen", på 'invite'-løpene. Er det noen som har prøvd den? Jeg får ikke til å kjøre den. Bilen hopper og spretter i alle himmelretninger. :( Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Noen som veit om G25 funker på dette?Skaffet det nå i dag, og tenkte jeg skulle prøve det før jeg sovna her! Joda, G25 funker på både PC og PS3, med clutch og H-giring. :) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Kjøpte spillet, i går, til PS3. Kommet til lvl 13 nå. Fikk mulighet å kjøre Veyron på "Ringen", på 'invite'-løpene. Er det noen som har prøvd den? Jeg får ikke til å kjøre den. Bilen hopper og spretter i alle himmelretninger. :( har prøvd noen ganger uten hell..den er vanskelig som fa.. Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Jeg klarte Veyron på Ringen, men nå sliter jeg med Carrera GT på Spa. Den hoppingen er direkte ille, for spillbarheten min. Nyss før, jeg bytter inn driten av et spill. :angry:angry2 Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg