Baufish Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Noen som har noen erfaring med sport-innsatsfilter? Noen som føles sprekere ut enn orginalfilter? Jeg skal bruke det på en 1,8T motor. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Jeg er på samme prosjektet selv. Har akkurat bestilt Pipercross innsatsfilter. Ifølge stødige folk er dette knall for denne motoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind87 Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 hvor bestilte du fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 http://www.pipercross.net Blir sendt direkte fra England, kostet 380,- inkl frakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Sånt føles vel som ca 0.01hk, er skikkelig WOW faktor ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet September 25, 2009 Rapporter Share Skrevet September 25, 2009 Sånt føles vel som ca 0.01hk, er skikkelig WOW faktor ;) Jepp, har begynt å ordne damer som fy, bare ved å fortelle at det er bestillt, helt rått!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 En jeg kjenner fikk byttet filteret på en volvo 940 turbo, det sto et KN innsats filter i fra før men det ble kastet og de satte på et orginal filter. Det endte med økt bensin forbruk på flere desiliter på mila. Så på turbo motorer har det nok noe å si, tror ikke man vil merke spes forskjell på en sugemotor. Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Flere desiliter tar jeg med en stor klype salt, men det er absolutt interessant det du sier med at forbruket gikk opp med orginalt filter. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Da har jeg montert et Pipercross-filter idag. Innsatsfilter vel å merke. Er spent på å se om mitt forbruk går ned. Det føltes som om den dro litt mer, men det kan jo selvfølgelig være innbillt, eller så enkelt som at det gamle filteret var tett. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Ja, etter noe dager med prøving av det nye filteret, ser det ut til at forbruket kan ha gått ned noe. Min jobbkjøring har pleid å ligge på ca en liter på mila i snitt. Nå ser det ut til at forbruket ved samme type kjøring har sunket ned til ca 0,9. Nå har jeg ikke testet langkjøring ennå. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Skfta til konfilter på Golfen til morra mi, en Golf 3 TD.. Den brukte mindre etterpå.. Men som blaufish sa, det var ikke så mye forskjell :p Men 0.1 liter er en del i lengden :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 (endret) Ja, man merker det på lommeboka.. Endret November 2, 2009 av Baufish Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg