Gå til innhold

Bagasjerommet

Ranger emnet

MR_Simba

Anbefalte innlegg

1-2 t i kulden hvis du vet hva du holder på med :)

Skulle gjerne kjøpt sånn selv, men aner ikke hvordan den skal monteres og det følger som regel ikke med noen manual til de der...

Hvor kobles ledningene til f.eks.? hva slags bryter trenger jeg? Hvordan festes det osv... vet ikke hvor jeg skal begynne. Men hvis noen gjør det vennligst ta bilder, hadde satt pris på det.

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ganske enkel og montere, fulgte med en liten skisse til kitet jeg bestilte..

det kittet jeg har heter "Shave door kit" fra JOM, de selger det på autospar bla.

trykknapp følger med, trenger kun å trekke en + leder fra trykknappen fremme.

følger med en brakett til å feste solenoiden med...

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok kontakt med autospar:

ei !

Det finnes hos JOM ett shave-door kit 7494 som koster 513,-. Det er universalt, så det må tilpasses den enkelte bil. Settet består av ett solenoid med wire som monteres på utløseren inne i døra til låsen, og så følger det med ledning og en trykknapp som utløser solenoidet ved ett trykk på knappen.

Med Vennlig Hilsen

Rolf Thorvaldsen

Salgssjef

Garviks AutoSpar AS

Hva må tilpasses? Kan det kjøpes direkte fra tyskland billigere noenplass?

Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned

*sold* Polo 1.4 16v

*dead* Polo 6N 1.6 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MR_Simba

er litt interessant å vite om dette, er ingen løsning å ikke kunne åpne bagasjerommet i vinter liksom..basskassa mi står feil no pga brekking! :( må rette opp igjen:D

kan du ikke bare ta ned ett sete og rette på kassen då?

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mjepson

tok kontakt med autospar:

ei !

Det finnes hos JOM ett shave-door kit 7494 som koster 513,-. Det er universalt, så det må tilpasses den enkelte bil. Settet består av ett solenoid med wire som monteres på utløseren inne i døra til låsen, og så følger det med ledning og en trykknapp som utløser solenoidet ved ett trykk på knappen.

Med Vennlig Hilsen

Rolf Thorvaldsen

Salgssjef

Garviks AutoSpar AS

Hva må tilpasses? Kan det kjøpes direkte fra tyskland billigere noenplass?

eg lagte en tråd angåendes "clean hekk".. kje så lenge siden.. bruk search.. fekk ein del svar då..

gla eg har garasje å fjernstyrt sentrallås ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider