MR_Simba Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 får nøkkelen i låsen men går ikke ann å vri den!..kommer ikke meg i bagasjerommet om vinteren tydligvis..har hørt noen her som har hatt samme problemet, noen andre som slite med det ? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 jeg og har vrien lås bak, har hatt mye låsolje i den som man får kjøpt på bensinstasjon, så kommer den etterhvert Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 jeg og kan bare glemme å komme inn i det:) samme med kameraten min sin polo, han byttet hele låsen. min har sentrallås, men siden den ikke virker for tiden, så må jeg åpne bagasjerommet fra innsiden:( Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Jeg og har hatt samme problemet, bilen måtte stå 30-40min inne i et oppvarmet lokale før jeg klarte å få den opp. Prøvde noen Mac Gyver triks som å varme opp nøkkelen med en lighter osv.. men ingenting hjalp. Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 min går ikke opp om det er varmt i lufta heller. De ruster istykker om du ikke bruker de nok:( Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 En ypperlig anledning til å sveise igjenn, og få el åpning!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Samme mekanisme-prinsipp på min. Har ikke mulighet å åpne den utenfra. Virker som det ligger 3cm med salt, grus og dritt inni. Men jeg gjør ikke så mye med det. Er ganske fullt i bagasjen uansett ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Brodern bytta på bilen til kona pga var ødelagt av rust,grus osv. Men min funker helt fint,men olje hele tida er et triks.....men med sentrallåsen funker det jo enda bedre...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 kjøp deg el. åpnings kit..koster det et par hundrelapper og 1-2t med arbeid ute i kulden! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 1-2 t i kulden hvis du vet hva du holder på med :) Skulle gjerne kjøpt sånn selv, men aner ikke hvordan den skal monteres og det følger som regel ikke med noen manual til de der... Hvor kobles ledningene til f.eks.? hva slags bryter trenger jeg? Hvordan festes det osv... vet ikke hvor jeg skal begynne. Men hvis noen gjør det vennligst ta bilder, hadde satt pris på det. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 den er ganske enkel og montere, fulgte med en liten skisse til kitet jeg bestilte.. det kittet jeg har heter "Shave door kit" fra JOM, de selger det på autospar bla. trykknapp følger med, trenger kun å trekke en + leder fra trykknappen fremme. følger med en brakett til å feste solenoiden med... Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 er litt interessant å vite om dette, er ingen løsning å ikke kunne åpne bagasjerommet i vinter liksom..basskassa mi står feil no pga brekking! :( må rette opp igjen:D Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 tok kontakt med autospar: ei ! Det finnes hos JOM ett shave-door kit 7494 som koster 513,-. Det er universalt, så det må tilpasses den enkelte bil. Settet består av ett solenoid med wire som monteres på utløseren inne i døra til låsen, og så følger det med ledning og en trykknapp som utløser solenoidet ved ett trykk på knappen. Med Vennlig Hilsen Rolf Thorvaldsen Salgssjef Garviks AutoSpar AS Hva må tilpasses? Kan det kjøpes direkte fra tyskland billigere noenplass? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by MR_Simba er litt interessant å vite om dette, er ingen løsning å ikke kunne åpne bagasjerommet i vinter liksom..basskassa mi står feil no pga brekking! :( må rette opp igjen:D kan du ikke bare ta ned ett sete og rette på kassen då? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by mjepson tok kontakt med autospar: ei ! Det finnes hos JOM ett shave-door kit 7494 som koster 513,-. Det er universalt, så det må tilpasses den enkelte bil. Settet består av ett solenoid med wire som monteres på utløseren inne i døra til låsen, og så følger det med ledning og en trykknapp som utløser solenoidet ved ett trykk på knappen. Med Vennlig Hilsen Rolf Thorvaldsen Salgssjef Garviks AutoSpar AS Hva må tilpasses? Kan det kjøpes direkte fra tyskland billigere noenplass? eg lagte en tråd angåendes "clean hekk".. kje så lenge siden.. bruk search.. fekk ein del svar då.. gla eg har garasje å fjernstyrt sentrallås ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg