Blueboy Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 http://www.jom.de Originally posted by mjepson tok kontakt med autospar: ei ! Det finnes hos JOM ett shave-door kit 7494 som koster 513,-. Det er universalt, så det må tilpasses den enkelte bil. Settet består av ett solenoid med wire som monteres på utløseren inne i døra til låsen, og så følger det med ledning og en trykknapp som utløser solenoidet ved ett trykk på knappen. Med Vennlig Hilsen Rolf Thorvaldsen Salgssjef Garviks AutoSpar AS Hva må tilpasses? Kan det kjøpes direkte fra tyskland billigere noenplass? Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 har kikket der seff men fant ingenting... har du direkte link? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 http://www.jom.de/select.php3?KID=a...83bff3688b1c6e2|jom&u_2=504&stk=1 Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 har noen bestilt direkte fra tyske websites? Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by EvenS Jeg og har hatt samme problemet, bilen måtte stå 30-40min inne i et oppvarmet lokale før jeg klarte å få den opp. Prøvde noen Mac Gyver triks som å varme opp nøkkelen med en lighter osv.. men ingenting hjalp. Et MacGyver triks vi ofte tyr til på Hydro er å gi kunden en bærepose fyllt med VARMT vann. De kommer alltid tilbake med et brett glis og kjøper en flaske låsolje :D Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by MR_Simba får nøkkelen i låsen men går ikke ann å vri den!..kommer ikke meg i bagasjerommet om vinteren tydligvis..har hørt noen her som har hatt samme problemet, noen andre som slite med det ? Får ikke nøkkelen inn i låsen engang jeg. Men så har ikke nøkkelen vært brukt i nøkkelhullene siden jeg kjøpte bilen.....takk gud for sentrallås :D Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 har også problemer med låsen når det er kaldt, men vist jeg trykker inn bakluka mens jeg vrir på nøylen så pleier den å komme. men er det noen som har problemer med at tenningslåsen er vrang på polo 6N Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by even_e84 kan du ikke bare ta ned ett sete og rette på kassen då? jeu kunne jo det da:D men vil no helst få opp bagasjerommet..det er litt kjipt at d sitter fast lissom.. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by MR_Simba jeu kunne jo det da:D men vil no helst få opp bagasjerommet..det er litt kjipt at d sitter fast lissom.. hvorfor skal du ha opp bagasjeluka i det hele tatt.. er jo bedre å fylle bagasjerommet med stereo, bygge det skikkelig å la det være slik.. er jo så lett å fylle det med drit hvis du får det opp. kan ikke åpne med nøkkelen heller, men sentrallås er tingen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by superpolo hvorfor skal du ha opp bagasjeluka i det hele tatt.. er jo bedre å fylle bagasjerommet med stereo, bygge det skikkelig å la det være slik.. er jo så lett å fylle det med drit hvis du får det opp. kan ikke åpne med nøkkelen heller, men sentrallås er tingen :D jeg åpner aldri mitt, får ikke inn mye der nei:D sentrallås er en finfin ting ja, når den funker anger2 sentrallåsen på polo suger skikkelig, kulda og fuktighet tar kvelden på den. Gjelder ikke bare min polo:) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Originally posted by even_e84 sentrallåsen på polo suger skikkelig, kulda og fuktighet tar kvelden på den. Gjelder ikke bare min polo:) Fuktighet har tatt knekken på min 2 ganger, men litt elektrorens og lufttrykk har blåst det rent og tørt igjen ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 Heldigvis lever min sentrallås enda........ Men Sony: jeg bytta tenningslåsen for "lenge"siden,på rundt 70000km........ble supergod etterpå. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg