Gå til innhold

Bagasjerommet

Ranger emnet

MR_Simba

Anbefalte innlegg

http://www.jom.de

Originally posted by mjepson

tok kontakt med autospar:

ei !

Det finnes hos JOM ett shave-door kit 7494 som koster 513,-. Det er universalt, så det må tilpasses den enkelte bil. Settet består av ett solenoid med wire som monteres på utløseren inne i døra til låsen, og så følger det med ledning og en trykknapp som utløser solenoidet ved ett trykk på knappen.

Med Vennlig Hilsen

Rolf Thorvaldsen

Salgssjef

Garviks AutoSpar AS

Hva må tilpasses? Kan det kjøpes direkte fra tyskland billigere noenplass?

Vw Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

Jeg og har hatt samme problemet, bilen måtte stå 30-40min inne i et oppvarmet lokale før jeg klarte å få den opp. Prøvde noen Mac Gyver triks som å varme opp nøkkelen med en lighter osv.. men ingenting hjalp.

Et MacGyver triks vi ofte tyr til på Hydro er å gi kunden en bærepose fyllt med VARMT vann. De kommer alltid tilbake med et brett glis og kjøper en flaske låsolje :D

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MR_Simba

får nøkkelen i låsen men går ikke ann å vri den!..kommer ikke meg i bagasjerommet om vinteren tydligvis..har hørt noen her som har hatt samme problemet, noen andre som slite med det ?

Får ikke nøkkelen inn i låsen engang jeg. Men så har ikke nøkkelen vært brukt i nøkkelhullene siden jeg kjøpte bilen.....takk gud for sentrallås :D

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MR_Simba

jeu kunne jo det da:D men vil no helst få opp bagasjerommet..det er litt kjipt at d sitter fast lissom..

hvorfor skal du ha opp bagasjeluka i det hele tatt.. er jo bedre å fylle bagasjerommet med stereo, bygge det skikkelig å la det være slik.. er jo så lett å fylle det med drit hvis du får det opp.

kan ikke åpne med nøkkelen heller, men sentrallås er tingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by superpolo

hvorfor skal du ha opp bagasjeluka i det hele tatt.. er jo bedre å fylle bagasjerommet med stereo, bygge det skikkelig å la det være slik.. er jo så lett å fylle det med drit hvis du får det opp.

kan ikke åpne med nøkkelen heller, men sentrallås er tingen :D

jeg åpner aldri mitt, får ikke inn mye der nei:D sentrallås er en finfin ting ja, når den funker anger2

sentrallåsen på polo suger skikkelig, kulda og fuktighet tar kvelden på den. Gjelder ikke bare min polo:)

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by even_e84

sentrallåsen på polo suger skikkelig, kulda og fuktighet tar kvelden på den. Gjelder ikke bare min polo:)

Fuktighet har tatt knekken på min 2 ganger, men litt elektrorens og lufttrykk har blåst det rent og tørt igjen ;)

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider