AøAsterio Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 I dag henta jeg min 18års bil i Vestfold. Det ble en Toyota Corolla GT 85mod :) Dette blir jo en bil som jeg kommer til å bruke litt på for å få den i god stand igjen :) Så blir vel slitedeler som jeg tenker på først;) Noen som vet hva jeg bør se etter? Den har rulla 267... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Bremser ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Ta rusta som er i de bakre støtdempertårnene... Der er det garantert endel :-( Ikke sett en uten ihvertfall. Forøvrig en drittøffbil som går veldig godt :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Corolla gt er fantastiske biler, og Ae82'en som du har begynner å bli sjelden, siden disse ruster endel. Ta godt vare på den, fjern rust og ikke sleng på masse jallastyling :) Motorene er ganske så skuddsikre, pass på at du ikke drar den heftig ut på gira før den er varm, da kan ting gå galt. Det gjelder forsåvidt de fleste biler, men spesielt turtallsbiler som dette :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AøAsterio Skrevet September 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 (endret) Bremsene så greie ut egentlig:) Rust kommer til jeg å ta når jeg har muligheten til det;) Den dro godt på motorveien ja, men temp måleren er død så den må jeg finne feilen på.. Blir ihvertfal skifting av olje of filter, og skifte simring på fordeleren pga at den svetter. Det blir det første jeg skal gjøre:) Nei, ikke no jalla her i gata:) Vil prøve mitt beste at den kan leve noen fine år til;) Endret September 17, 2009 av AøAsterio Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Høres ut som den rette bilen er komt til den rette eier! Gratulerer! Nå må vi se bilder.. Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AøAsterio Skrevet September 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Det kommer når jeg har fått ordnet meg kabel til pc'n:) Men jeg skal kjøpte oljefilter og olje, filter kan jeg vel bare kjøpe på biltema, men oljen er jeg litt skeptisk på. Hvordan type bør jeg kjøpe til denne uten at jeg får bakover sveis av prisen;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Det kommer når jeg har fått ordnet meg kabel til pc'n:) Men jeg skal kjøpte oljefilter og olje, filter kan jeg vel bare kjøpe på biltema, men oljen er jeg litt skeptisk på. Hvordan type bør jeg kjøpe til denne uten at jeg får bakover sveis av prisen;) hehe.. biltema olje er heilt kurant å bruke;) er visst Statoil olje uten statoil emblem(?) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Bilxtra har jo 5liters dunk til 200 kr, CD cardic olje.. Funka vel fint den Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 felleskjøpet har helsyntetisk olje på 10 liters dunk til 400kr. dekker kravene til nyeste MAN lastebilen, bør funke på en gammel japse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AøAsterio Skrevet September 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Får ta innom biltema eller bilextra;) de er rett ved hverandre her i byn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg