Gå til innhold

Kjøpes: Felger til Golf 1

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter felger/dekk til einseren min. Porsche 928 hjul står bl.a. på ønskeliste, men er veldig interesert i annet også, gjerne noen eldre org felger fra f.eks. VW eller BMW..

Revolution, RSL, Compomotive, OZ, BBS eller noe helt annet, gjerne noe "sært". Så har du ett eller annet (helst 4x100, men annet kan være aktuelt også), send meg PM så kanskje jeg er interesert selv om du synes det ser helt for j.....g ut :)

Borbet A er også noe jeg kan ha lyst på, helst da i 8x15/16.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skillz2k

er ikke sånn stor forskjell i felgene fra andre stål felger. Bortsett fra bolt sirkel. Men hvor mange Porscher har du sett med stål felger da??

Hvor mange Golfer har du sett med stålfelger?

jeg har sett mange. Grunnen til at man kaster på alu felger på biler, er vel i hovedsak det at det ser mye mye finere ut. Felger har utrolig mye å si på en bils utseende..

Og stålfelger er stygt uansett, om det er Porsche sine eller Lada sine!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

15" Pirelli? Trodde de kun var 14" jeg... mangler alle senterdeksel eller kun ett? Bilder og pris?

Tror 18" hjul er LITT for stort:D

hehe, mangler alle deksla.. har ikke bilder pr idag.. pris=billig..

de er jo ikke så fet originalt da, men med polering, så er de über fet. tror det er 6*15 et 35, merk tror... bilder kommer så fort som mulig da de ikke er hjemme hos meg nå..

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

15" Pirelli? Trodde de kun var 14" jeg... mangler alle senterdeksel eller kun ett? Bilder og pris?

Tror 18" hjul er LITT for stort:D

Pirelli P får du i 5,5-15 og 6-15

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått gjennom Ebay på let etter felgtips, og her er noen eksempel på felger jeg kan være interesert i utenom det allerede nevnt:

ATS Classic:

36_1_s.JPG

Tramont:

0c_1.JPG

OZ Route:

17_1.JPG

Org VW, bl.a. fra nyere cab:

13_1.JPG

Org VW, bl.a. fra Golf GTI:

77_1.JPG

Ronal Turbo:

f8_1.JPG