Polo 4 Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Jeg skal bytte til åpent luftfilter på en Audi A6 1995 mod. Men jeg har et problem. Ser ut som at det er en hau med følere inni boksen. For det går en hau med lednings styr inn i den. Er det noen som har peiling på dette så kan hjelpe meg?? Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twogees Skrevet September 18, 2009 Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Jeg skal bytte til åpent luftfilter på en Audi A6 1995 mod. Men jeg har et problem. Ser ut som at det er en hau med følere inni boksen. For det går en hau med lednings styr inn i den. Er det noen som har peiling på dette så kan hjelpe meg?? Kanskje skrive hvilken motor som er der??? Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo 4 Skrevet September 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2009 Ops, hadde vist glemt det. Det er en 2 liter bensin. Siter Svennebanan ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg