BigMan Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Da i forbindelse med et prosjekt jeg har så er jeg på jakt etter en tråd om hvor jeg kan finne, eller få tak i, papirer som vil gjøre slikt at jeg faktisk får dette godkjent hos biltilsynet. Har også nemli hørt at omegaen kan bli godkjent med c20let motoren, med standard bremser. (2,0 16V) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by BigMan Da i forbindelse med et prosjekt jeg har så er jeg på jakt etter en tråd om hvor jeg kan finne, eller få tak i, papirer som vil gjøre slikt at jeg faktisk får dette godkjent hos biltilsynet. Har også nemli hørt at omegaen kan bli godkjent med c20let motoren, med standard bremser. (2,0 16V) Hør med importør.... og evt biltilsynet Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Originally posted by nitewlkr Hør med importør.... og evt biltilsynet DIsse som du nevner er de beste og prate med ja. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SlinkeY Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Sjekk med importør, og spør på opel motorsport club forumet. Eventuelt spør tiger (http://www.tigerspeedparts.no). Han har omega med LET. Siter C20LET, let the power heal your soul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 standard bremser fra omega 3,024v ja, de er godkejnte for 204 hk.. da må du og ha bakakslingen mener jeg og huske.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 papirer på dette kna du ringe opel norge for og få.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg