Gå til innhold

Min Audi + Turbospørsmål og treinteriør...

Ranger emnet

vouz007

Anbefalte innlegg

86_-1362301875.jpg?t=1253322726

Min bil nr. 11 (...) ble endelig (?) en Audi! Gammal kjerre, men som er fin å se på og som har mye positivt!

Hard facts: Audi A6 (C4) limousine, 1,9 tdi, chip 116 hk, Senka, 215/45/17, Webasto, el.luke, klima, - ellers ikke noe mikk makk....

Gjort siden jeg kjøpte den for 3 uker siden:

Skiftet bærebro

Motorolje

Girolje

luftfilte

Skiftet kjøleslange + rens av radiotor/påfylling kjøleveske

Montert 4300K Xenon i nærlys

TO DO:

Xenon fjernlys (har setta, mangler bare montering)

Klimaservice

Lepper frontlykter

"Gangster" bakrute

Grøftelys - LED?

Parklys - LED!!

Ny grill?

Polering + lakkforsegling

Innvendig rens

Kosmetisk Motor: Motorrens + nye slanger + nytt motorcover

HJELP:::::::

Fikk turbohavari her om dagen.... hva kan årsaken være tro?

Kjøpt ny orginal Garretturbo fra Turbopower til grei pris. Men har et problem... Hvordan i H... klarer man å skru av turboen fra eksosmanifoilen? Jeg har både prøvd med leddet "skralle- fastnøkkel med kraftpipe" og vanlig leddnøkkel. Får godt tak men det sitter BOM fast.... Ikke plass til å komme til med noe varmeutstyr der, - kan kjølespray hjelpe?? Hadde håpet at jeg slapp å demontere hele manifoilen!

Noen som vet hvor jeg best og billigst får tak i nytt oljerør fra oljefilteret til smurningen av den nye turboen?

Så enda et spørsmål: Noen som vet hvor det går an å få kjøpt mørke "treinteriørslister"? eller ev. andre interiørlister? De orginale er stygg og litt slitne...

På forhånd takk for hjelp:)

Endret av vouz007
La til bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider