Gå til innhold

miljø dagen idag

Ranger emnet


Møllergutt

Anbefalte innlegg

så en plakat igår i oslo, sto at idag så skal alle bruke kollektiv transport sånn at det blir en "demostrasjon" mot farlige utslippene haha

 

lukt på eksosen eller kyss meg der sola ikke skinner

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hadde vært ordentlig tilfredsstillende å treffe på greenpeace, bellona eller liknende med gamle-laurelen min... da hadde dem vel skutt meg på åpen gate, så mye som den bilen røyk svart:) skulle sota dem ned til oppe under øra.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk i oslo skal kjøre så mye bil, stå i kø i timesvis, nestenulykker daglig, aldri mer enn en i bilen, når det faktisk finnes bra kollektivtilbud der, imotsetning til resten av landet.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk i oslo skal kjøre så mye bil, stå i kø i timesvis, nestenulykker daglig, aldri mer enn en i bilen, når det faktisk finnes bra kollektivtilbud der, imotsetning til resten av landet.

 

 

det er sant men man vil ha det behaglig en å slippe å stå eller bli fast klemt i bussen eller på toget

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk i oslo skal kjøre så mye bil, stå i kø i timesvis, nestenulykker daglig, aldri mer enn en i bilen, når det faktisk finnes bra kollektivtilbud der, imotsetning til resten av landet.

 

som om jeg skulle sagt det sjøl, er tragisk!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå...

 

Miljøorganisasjoner og deres forsøk på å bevisstgjøre folk, er bare tåpelig.

 

Utslippene fra bilparken er helt ufarlig.

 

Ja, det er jo det vi alle vet.

 

Jiiz..tullinger.

Endret av jonleo
forsøk på å få fram sarkasmen

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får råne litt ekstra idag då ;)

 

For det første er verdens miljødag 5. juni, men det er vel kanskje overflødig å få med seg.. For det andre, hvorfor? Er det så jævla gøy å framstå som en tilbakestående bonde fra det forrige århundre? Kanskje framstå var feil når jeg tenker meg om..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er en prippen Frognerberte, men jeg får skikkelig dårlige vibrasjoner av å ta kollektivt etter at jeg har passert National i retning øst. Da tar jeg mye heller bilen. Ikke så festlig å se paranoide folk på amfetamin etc stå og hoppe, mens du ser Morakniven henge utenpå buksa.

Heroinmisbrukere og andre trege, triste raringer er helt greit, men det er faktisk veldig mange ustabile folk på dop, om en ser etter. Og da får jeg bedre vibber av å gå, ta bysykkel eller kjøre en tur med audien. :D

 

Flyr dessuten ikke oppe i skyene i tid og utide, så har null dårlig samvittighet ved å bruke bil.

 

De med astma anbefaler jeg å flytte på landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår