Møllergutt Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 så en plakat igår i oslo, sto at idag så skal alle bruke kollektiv transport sånn at det blir en "demostrasjon" mot farlige utslippene haha lukt på eksosen eller kyss meg der sola ikke skinner Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 hadde vært ordentlig tilfredsstillende å treffe på greenpeace, bellona eller liknende med gamle-laurelen min... da hadde dem vel skutt meg på åpen gate, så mye som den bilen røyk svart:) skulle sota dem ned til oppe under øra. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 hahaha xD kaos :P Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk i oslo skal kjøre så mye bil, stå i kø i timesvis, nestenulykker daglig, aldri mer enn en i bilen, når det faktisk finnes bra kollektivtilbud der, imotsetning til resten av landet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 :word_ms Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk i oslo skal kjøre så mye bil, stå i kø i timesvis, nestenulykker daglig, aldri mer enn en i bilen, når det faktisk finnes bra kollektivtilbud der, imotsetning til resten av landet. det er sant men man vil ha det behaglig en å slippe å stå eller bli fast klemt i bussen eller på toget Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Sto aldri på hverken buss/trikk/t-bane eller tog de 7 mnd jeg jobba/bodde i oslo jeg. Er ikke akkurat bedre å stå stille i rushen heller. Unntak finnes det selvsagt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk i oslo skal kjøre så mye bil, stå i kø i timesvis, nestenulykker daglig, aldri mer enn en i bilen, når det faktisk finnes bra kollektivtilbud der, imotsetning til resten av landet. som om jeg skulle sagt det sjøl, er tragisk! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Pfff..ute og lufter diesel børsa jeg istede^^ Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 får råne litt ekstra idag då ;) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 (endret) Såå... Miljøorganisasjoner og deres forsøk på å bevisstgjøre folk, er bare tåpelig. Utslippene fra bilparken er helt ufarlig. Ja, det er jo det vi alle vet. Jiiz..tullinger. Endret September 20, 2009 av jonleo forsøk på å få fram sarkasmen Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rocco89gtx Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 hva jeg kjører driter jeg i, så lenge det er stort og forurenser MYE! :P Siter 1989 VW scirocco GTX 1962 Ford Taunus 12m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 får råne litt ekstra idag då ;) For det første er verdens miljødag 5. juni, men det er vel kanskje overflødig å få med seg.. For det andre, hvorfor? Er det så jævla gøy å framstå som en tilbakestående bonde fra det forrige århundre? Kanskje framstå var feil når jeg tenker meg om.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Tykkjer det er fint at slikt blir markert, eg. Eg har forøvrig ikkje noko problem med å droppe bilen for ein dag. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Mulig jeg er en prippen Frognerberte, men jeg får skikkelig dårlige vibrasjoner av å ta kollektivt etter at jeg har passert National i retning øst. Da tar jeg mye heller bilen. Ikke så festlig å se paranoide folk på amfetamin etc stå og hoppe, mens du ser Morakniven henge utenpå buksa. Heroinmisbrukere og andre trege, triste raringer er helt greit, men det er faktisk veldig mange ustabile folk på dop, om en ser etter. Og da får jeg bedre vibber av å gå, ta bysykkel eller kjøre en tur med audien. :D Flyr dessuten ikke oppe i skyene i tid og utide, så har null dårlig samvittighet ved å bruke bil. De med astma anbefaler jeg å flytte på landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg