LanesRazor Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Hei. Har et spørsmål. har akkurat begynt med å bytte toppakning på sierran. dette er en 2.0i DOHC. har kommet så langt at jeg kan ta av register kjeden. men det jeg lurer på er om hvis jeg tar av strammeren øverst på registret for å ta av kamhjulene for så å demontere topp. om jeg kommer til å bli plaget med strammeren som står nede på registret.? er å fjerne hele registerkjeden det beste valget eller kan man bare ta kjeden av fra kammene? er første gang jeg bytter toppakning på DOHC.:popcorn Siter Volvo S70 98' Subaru L1800i 89' 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode17 Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 Hei. Har et spørsmål. har akkurat begynt med å bytte toppakning på sierran. dette er en 2.0i DOHC. har kommet så langt at jeg kan ta av register kjeden. men det jeg lurer på er om hvis jeg tar av strammeren øverst på registret for å ta av kamhjulene for så å demontere topp. om jeg kommer til å bli plaget med strammeren som står nede på registret.? er å fjerne hele registerkjeden det beste valget eller kan man bare ta kjeden av fra kammene? er første gang jeg bytter toppakning på DOHC.:popcorn Morn du!! :) skal kanskje i gang med detta sjæl, om jeg ikke finner meg en ny motor ;) fikk du dreisen på detta til slutt? var det helt på tryne vanskelig eller gikk det greit? :ford: Siter Ford Sierra 2.0 OHC 87 CL Sedan (Nye strøkne bruksbilen) Mazda 929 86 2.0 (Bruksbil, solgt) Mazda 929 87 2.2 (Delebil, spiker) Nissan Primera P10 94 1.6 LX (Solgt) Nissan Primera P10 93 2.0 SLX (Spiker) Ford Sierra 91 2.0 Doch CLX (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordco Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 DU MO HA NY KJEASTRAMER du for den ikje¨kjea på blass den delen kosta 659kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg