Goldensupra Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Hei alla Guttar! Nyinflyttad i Oslo, och har sedan tidigare ett bilstylingföretag i Sverige. Där sålde jag delar till ett gäng olika bilar, allt från kjolpaket till coilovers. Sålde också mycket bilstereos, högtalare och slutsteg till bra priser. Samt trimdelar till bland annat supror m.m. Eftersom jag märkt att alla delar är rätt dyra här i norge, tänkte jag börja exportera stylingdelar och bilstereos ifrån sverige över till norge, då jag har kontakter och möjlighet att göra detta. Kan därför skaffa fram de flesta delar till olika bilar till mycket rimliga priser. De som är intresserad och verkligen tänkt köpa saker är mer än välkommna att maila mig på pelle_333_30@hotmail.com. Det man ska ha med i mailet är: Bilmodell samt om det är coupe eller kombi Årsmodell Ev också vilken motor det sitter i om man önskas få prisförslag på trimdelar. Samtliga större delar måste hämtas hos mig i Oslo, mindre delar såsom stereo m.m. Kan skickas runt i norge. Hoppas på en bra tid här i norge! Mvh// Pelle Pettersson Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rajji15 Skrevet Oktober 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hei jeg har en Opel C Ascona 1985 mod.. Jeg lurer på om du har noe styling til di ? Og noen fete Felger/dekk? Felgdimmensjon 4-100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg