Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Kjørte nordover fra Sarpsborg, og etter bommen ved Moss fikk jeg meg en liten overraskelse. Før Moss var veien våt med godt feste, etter Moss var det derimot blank is på veien, og tilnærmet null friksjon! Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Det gikk ikke særlig fort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Slå av lysene, på med nødblink! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 sjarm :) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Var ute en tur i 6-7 tiden idag.. Trodde seriøst bilen var herpa først siden jeg hadde bulka den litt på fredag.. Men neida, var vist bare været.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Var ute å lekte meg litt jeg også. Her snødde det da, så det var bare kos:D Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 kjørte på motoveien utenfor sjølyst med 4golfen til morra mi og fikk sladd i 80-90 litt skummelt siden den ikke var forventet men jeg bare rettet den opp igjen. Angret litt på at jeg ikke holdt den lengre etterpå, og at jeg ikke tok sierran:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Akkurat kommet hjem til oslo fra halden, har brukt tre timer og ett kvarter...:mad: Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Latsæbb Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Nettop kjørt strekningen Sarpsborg - Oslo, brukte 4 timer! :eek: Vanvittig glatt, så jeg tok det svært rolig. Kjørte forbi 10-12 trailere som sto stille på rett vei og spant...de kom ikke av flekken. Skummelt nå ja, glad jeg kom frem med hel bil :) Siter 96' Nissan Almera 1.6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Kjørte fra Fredrikstad til Oslo tidligere i kveld. Fy f og det var glatt. Måtte kjøre i 20-25 kmt. I doserte svinger skled bilen mot grøfta. Verste føret jeg har vært borti på de årene jeg har kjørt bil. Folk kom ikke av veien heller, de klarte ikke å komme opp de små bakkene ved avkjøringene.. Det var så vidt jeg kom meg avgårde selv og, selv med Quattro og pigger. Etterhvert ble det litt snøføre, og da kunne jeg sette opp tempoet litt. Når jeg kjørte gjennom Festningstunellen senere syns jeg det var litt merkelig føre. Jeg tok det rolig, og bilen bak meg som holdt samme fart snurret plutselig og dro inn i veggen. :eek: Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 svært så mange som skulle til oslo ikveld..har holdt meg hjemme hele dagen...kjipt å være blakk.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Januar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2004 sånn skjer når IDIOTENE i kommunen absolutt skal strø når det er mildt som faen.. det blir bløtt og så fryser det og blir glattere enn man noen gang kunne tenkt seg.. Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg