Staind_fan Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Hei, noen her som veit hvor man skal kople til en narrealarm fra biltema for at den skal blinke når bilen er låst? Har en Audi A6 2.5TDi C4 1997 mod. Bilen har sentrallås. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Hva med å bare sette på en bryter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Narrealarmen til biltema blinker dobbelt så fort som alle alarmer, så den lurer ingen... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Spurte han om noke av det dykk oppi her har gjedd svar på? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaaJeHaa Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Sjekk sikringsboksen din om det er noen punkter der som gir strøm når bilen er låst. Så strekker du en ledning herfra og inn på en bryter slik at du kan skru "alarmen" av og på. Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Kobl ene ledningen til pluss, og den andre til radiotenning(acc spiller). Det står da rimelig godt forklart. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Staind_fan Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Spurte han om noke av det dykk oppi her har gjedd svar på? Nei, har ikke folk noe ordentlig svar å komme med, så får de bare ti still.. Er lei av alle disse spydige kommentarene her på forumet. Men takker til alle de som kan oppføre seg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Nei, har ikke folk noe ordentlig svar å komme med, så får de bare ti still.. Er lei av alle disse spydige kommentarene her på forumet. Men takker til alle de som kan oppføre seg:) slik er det når alle her inne skal være verdensmester :) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Ikke for å være spydig, men du kan vel sjekke selv i håndboka som du sikkert har om det er noe som gir strøm bare når bilen er låst? Antagelig så er det ikke det, siden bilen ikke standard har alarm. Så derfor er det beste du kan gjøre å bare følge det rådet 2 eller 3 av oss har kommet med: legg opp en bryter. Er en del steder man kan ta konstantstrøm fra.. På min skropel har jeg strøm i form av et sånnt blinkende lys på orginal cd-spilleren.. kanskje du har noe sånnt du han benytte deg av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Innlegget mitt var ihvertfall basert på fakta, for jeg har hatt en slik "alarm". Det ser skikkelig dumt ut, siden den blinker dobbelt så fort som en ekte alarm. Så man lurer nok ingen med en slik. Hadde den blinka med vanlig frekvens, kunne det funka. Hvis du ikke vil ha slike råd, så er det greit for meg. Og skal du koble det opp, så gjør som Granada3.0GL sier. Da er du ferdig på 15min. Hvis ikke må du finne fram et koblingsskjema for bilen, og prøve å finne en ledning med strøm når bilen er låst. Men dette høres ut som unødvendig mye arbeid for en tøysealarm... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg