Gå til innhold

Narrealarm fra biltema

Ranger emnet

Staind_fan

Anbefalte innlegg

Sjekk sikringsboksen din om det er noen punkter der som gir strøm når bilen er låst. Så strekker du en ledning herfra og inn på en bryter slik at du kan skru "alarmen" av og på.

77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20

X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være spydig, men du kan vel sjekke selv i håndboka som du sikkert har om det er noe som gir strøm bare når bilen er låst?

Antagelig så er det ikke det, siden bilen ikke standard har alarm.

Så derfor er det beste du kan gjøre å bare følge det rådet 2 eller 3 av oss har kommet med: legg opp en bryter. Er en del steder man kan ta konstantstrøm fra..

På min skropel har jeg strøm i form av et sånnt blinkende lys på orginal cd-spilleren.. kanskje du har noe sånnt du han benytte deg av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget mitt var ihvertfall basert på fakta, for jeg har hatt en slik "alarm". Det ser skikkelig dumt ut, siden den blinker dobbelt så fort som en ekte alarm. Så man lurer nok ingen med en slik. Hadde den blinka med vanlig frekvens, kunne det funka. Hvis du ikke vil ha slike råd, så er det greit for meg.

Og skal du koble det opp, så gjør som Granada3.0GL sier. Da er du ferdig på 15min. Hvis ikke må du finne fram et koblingsskjema for bilen, og prøve å finne en ledning med strøm når bilen er låst. Men dette høres ut som unødvendig mye arbeid for en tøysealarm...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider