TommyB5 Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 jeg har org grøftlys. borret i fangeren og satt på et par selvlagdre braketter, vises jo ikke at det er borret i fangeren, for den går jo litt innover i hullet til grillene, sitter dønn fast til meg:) Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Hvordan ser brakettene ut? Kan sikkert dra fram borren og kose meg litt.. men må vite på forhånd hva som må gjøres helst. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoyland Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 jeg har org grøftlys. borret i fangeren og satt på et par selvlagdre braketter, vises jo ikke at det er borret i fangeren, for den går jo litt innover i hullet til grillene, sitter dønn fast til meg:) Jeg har desse tåkelyktene på bilen min. Er ganske fornøyd. Ikke perfekt passform, men 90% ca .. Skrur hver lykt fast med 3 små skruer, henger som f.. Legger ved noen bilder.. Siter Audi A4 1.8T S-line '03 x - Audi A4 1.8T '97 x - Audi 80 2.0E '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrofan Skrevet September 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 men de lysene du har der, er ikke det bare to riller på de? orginalt er de smalere og det er tre stk, kan du ta et bilde lavere nede av fronten ? Vil se om dette passer med resten av grillen i og med at det er tre riller på den i midten nede :) Offtopic, men Ålesund i Cupfinalen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kommando Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 fått noen fremgang quattrofan? Siter ( ) audi a3 1.8T 2000 (x) audi a4 1.8 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrofan Skrevet November 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Jepp, Alt er i boks :) Bestillte samme grøftelys som de over her, (bildet) og de passet nesten perfekt :) Samme med faceliftlyktene, ble kjempebra :) Fornøyd ! Kan legge opp bilde senere idag ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Bilde ? :) Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frozen Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Har samme tåkelysene som du har bestil på min og,passet bare slik 95% men det gikk,har vært veldig bra fornøyd med mine så langt.Billig og bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattrofan Skrevet November 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Jepp, samme her, måtte tilpasses litt :) ene lyset ble truffet av stensprut, så glasset bristet :( men men.. billig :) Fikk desverre ikke tatt bilder idag, håper og satset på i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 gogo pics. er fortsatt i tvil på kvaliteten jeg. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaulEnevald Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 det er lagt opp ledninger org, men det er ikke satt inn rele eller bryter, så om du kjørper rele fra møller, som er til den bilen, og bryteren, så har du ledninger framme, er i hovedkontakten som går inn til lykta, bare klippe den av der og skjøte ned:) du sier de er lagt opp ledning org. men vor ligger disse ledningene? i hovudkontakten er der bare 4 ledninger som er til park, nær og fjernlys å en til jord. bryter og rele er som forklart men finner ikke ledningene ut :S Siter -97 Audi A4 -84 Ford Granada 2,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kommando Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 sliter også med å finne dissa orginalt lagt opp kablene. har tatt bilde av ledninga som går opp dit med den nye facelift lykta mi. Er litt off topic men gidder ikke lage ny tråd for det. er så nysgjerrig på hva de 3 ledningene (midt i bilde)her er til, var ingenting inne i lykta å koble de til og kan ikke se noen kontakt inne i motorrommet som de skal kobles i. Siter ( ) audi a3 1.8T 2000 (x) audi a4 1.8 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Er vel til høydereguleringen? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kommando Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 noe som min bil 96' ikke har antar jeg? Siter ( ) audi a3 1.8T 2000 (x) audi a4 1.8 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 noe som min bil 96' ikke har antar jeg? Joda, men bytter du til facelift lyktene så mister du dem :) Da må du i så fall kjøpe de som hører til de lyktene, koster ca 300kr stk hos Quattroco.no Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg