Gå til innhold

Grøftelys og facelift

Ranger emnet

quattrofan

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har org grøftlys. borret i fangeren og satt på et par selvlagdre braketter, vises jo ikke at det er borret i fangeren, for den går jo litt innover i hullet til grillene, sitter dønn fast til meg:)

Jeg har desse tåkelyktene på bilen min.

Er ganske fornøyd. Ikke perfekt passform, men 90% ca ..

Skrur hver lykt fast med 3 små skruer, henger som f..

Legger ved noen bilder..

nyvsgammel.jpg

dfa.jpg

Audi A4 1.8T S-line '03

x - Audi A4 1.8T '97

x - Audi 80 2.0E '88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
det er lagt opp ledninger org, men det er ikke satt inn rele eller bryter, så om du kjørper rele fra møller, som er til den bilen, og bryteren, så har du ledninger framme, er i hovedkontakten som går inn til lykta, bare klippe den av der og skjøte ned:)

du sier de er lagt opp ledning org. men vor ligger disse ledningene? i hovudkontakten er der bare 4 ledninger som er til park, nær og fjernlys å en til jord. bryter og rele er som forklart men finner ikke ledningene ut :S

-97 Audi A4

-84 Ford Granada 2,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

sliter også med å finne dissa orginalt lagt opp kablene. har tatt bilde av ledninga som går opp dit med den nye facelift lykta mi.luuuls146.jpg w2048.png

Er litt off topic men gidder ikke lage ny tråd for det.

er så nysgjerrig på hva de 3 ledningene (midt i bilde)her er til, var ingenting inne i lykta å koble de til og kan ikke se noen kontakt inne i motorrommet som de skal kobles i.

luuuls148.jpg w2048.png

( ) audi a3 1.8T 2000

(x) audi a4 1.8 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider