Jonaldo Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Mercedes 190 AUTOMAT er faktisk kongeslæddebil! Lett å kontrollere..... Setter den manuelt i 2. eller 3. og kjører på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
psychoExtreme Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 volvo 242, med most forstilling...når du kikker ut bakre siderute, da ligger du bredt.... Siter Eg blir i godt humør av øl! Visste du at... -Menn bommer ikkje på doskåla fordi dei slurver, men for å markere sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Jeg har akkurat kjøpt meg en e28 535 og jeg er kjempe fornøyd! Har kjørt endel forskjellig e30, både m3 og 325 turbo osv. Og jeg syntes e28`en er mye morsommere! Kan sladde så langt man vil, og mye enklere å legge ut. Jeg trodde det ikke før jeg prøvde selv, men ble overasket. Nå er det sperre osv på min, men det funker nok fint for det. Ikke veldig pen i mine øyne. men morro læll:D Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Xenon Står en '81 Toyota Corolla GT til salgs i nyeste motorbørsen. DET er en konge sladdebil! så det er bakhjulstrekk på den bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Volvo 360 er sjef til sladding! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by triggerhappy Volvo 360 er sjef til sladding! Enig. Billig morro! Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Hordan vet Hvordan :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 hvilken sladdebil mener du sikkert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Lasse_GT så det er bakhjulstrekk på den bilen? Jupp, bakhjulstrekk og org diff.brems! Den der har også DOHC motor. Heeeelt rå sladdebil! :) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Har ikke Peug. 505 RWD også da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Helios Da vil du kanskje kjøpe sladdebilen min? hhe.. En kadett C city. som har litt for mye skader og rust til at den er noe å redde.. ihvertfall for min del.. Huff! det er ikke tilgivelig! :P Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Rieger Har ikke Peug. 505 RWD også da? Jo, stemmer det. Diff. sperre også! :cool: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Xenon Står en '81 Toyota Corolla GT til salgs i nyeste motorbørsen. DET er en konge sladdebil! Like før jeg kjøper den selv.... Bare synd jeg akkurat har kjøpt meg Carina. Denne er jo nesten et samleobjekt, kan ikke kjøre ihjel denne. Pen er den og... Hvis du vil ha en sladdebil som ser noenlunde ok ut og som faktisk starter hver morgen, kjøp deg en Sierra. - De tåler hard kjøring i bøtter og spann. - Mange av dem på høggern ( altså er deler lett tilgjengelig ) - Ruster mindre enn diverse Opeler/Volvoer. - MYE bil for pengene. Du kan faktisk få en bra Sierra for 5000kr.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg