Keiek Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 italiensk til under 10-lapper? Trenger vel ikke å registrere den engang grunnet at den må mekkes på hele tiden, om man ikke satser på en gammal fiat. + dyre deler. Men det vettuge jeg kan komme på: -240 -Astra F -Omega -Sierra Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Golg er jo en kjempe førstebil. Billige, uendelige muligheter med tanke på utseende / "look", tonnevis med deler, billige deler, masse biler, lett å få tak i og ikkje minst; det florerer med info på nettet. "Alle" har jo hatt en Golf eller kjenner en som har hatt det. Samme gjelder for Volvo, eldre Ford og Opel. BMW ville eg ikke satset på. Undermotorisert, lite utstyr, km og sårlig stand er det du får for under 10K. I tilegg til at det er litt dyrere å holde på meg pga det er populært med eldre 3-serier som lekebiler. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Har en Jetta, 2000,- og den er din :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Jetta er fint! :) Eg har det som min første bil. Masse det samme som golf med tanke på deler, det meste fra golf passer, men du har en bil så ikke så uendelig mange har! ser bedre ut og spør du meg. Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 240,360,740,sierra, granada,corolla, camry og 190E er jo alle biler som er greie å skru på. de fleste av disse er å få med bakhjulstrekk og det er grei tilgang på deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 (endret) mercedes 190e er jo ubeskrivelig kurrant, trenger faktisk ikke mer enn senk for at det ikke skal være kjempeflaut å møte på det lokale rånetreffet heller.. eller hvertfall så blir du ikke mobba for at du "lever i høyden", knesenka 190e får du faktisk ved å fjerne fjærputene og montere 40mm, i tillegg bør du ha brock b1 16"x9" og 40-45 profil. Anlegg spiller også bra i dem, i motsetning til de fleste større modeller.. lett deletilgang, holdbare.. minuset er at det ikke går så veldig bra, men det er jo mer enn nok til førstebil.. Endret September 20, 2009 av merce-123 Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Sats på en Golf du ;) Startet med min da jeg var 14.. Fikk den for 5k, var da i relativt grei stand :P Har sikkert brukt 30-40k på den tilsammen, noe som jeg angrer noe så innst inni Hæ"#¤%&/ på :P Så ikke overdriv med skruing, lakking og styling. Blir dyrt :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen56 Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 PM sendt Mustang95 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 240 er vel like oppbrukt som 3serie:) kanskje meir Hvem bryr seg? Det er en førstebil. :) PM sendt Mustang95 Jeg vil ikke si for mye, eller ødelegge et salg, men om jeg var deg ville jeg ikke engang vurdert å tenke på den bilen. Men gjør som du vil. Greit nok at du ikke har mye peiling, og mye er fristende, men hør nå med din far hva han mener. Hvis han har skrudd før, har han sikkert et fornuftig svar. Gamle biler er strengt talt alle harry, og er det uansett så nøye? Dette er første bil, og du bor langt oppi skauen. Hva er da problemet? 240, 740, Omega, 190E og Sierra er biler som det finnes masse billige deler til, de trekker bak, og er lette å skru på. Mitt råd til deg er at du kjøper en bil som er eu-godkjent lenge. Da er det sannsynligvis minimalt med delebytte som skal til for at den går gjennom neste kontroll. Kjøp også en bil som det finnes mange av, da er det lettere å skaffe deler til en fin pris. Bilene nevnt over finnes det mange av, og deler er lett å skaffe. Ikke heng deg opp i motor, men tenk først og fremst på å finne en bil som det er lite feil og mangler ved. Større motor betyr høyere pris, eller dårligere tilstand. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 motor er det minste problemet. første prioritet er at bilen er i godstand. da får du jo etter hvert penger til å bytte den i noe bedre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.