Gå til innhold

Turbo corrado prosjekt!

Ranger emnet

John90

Anbefalte innlegg

Den blå er for temp til motorsttyringa.

Den svarte er temp til instrumentpanel.

btw, et bilde av mine egne sysler...

IMG_1582.jpg

Heimalaga turbokonvertering? siden turboen ser ut til og være snudd? vurderer og kjøpe nytt atp turbokit til min no då turboen min er mykje slark i.. Røyklegger heile stripa når du tråkker gassen i bunn!

vw corrado turbo (solgt)

bmw 730 e32 (solgt)

Volvo 240 turbo (til salgs)

Bmw 325/m3 e36 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ALT er heimlaga. Det eneste som har kostet, er turbo og en pakke med syrefaste bolter fra biltema.

Etterhvert blir det vel brenseltrykksregulator og dyser, men dette blir ikke før bilen er lakkert og ferdigpusset.

Stemmer at turbo er snudd, syntes dette ble best.

Da fikk jeg kjørt inn lufta fra rett side, og dermed bruke filterboksen om igjen.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg sjekka nett sånn raskt over mine ledninger. Det ser ut til at ein går til jord og den andre inn i instrumentpanelet. Kan sjekke dette nermere imåro med multimeter!

Ingen som veit kor eg kan få tak i billig bensinpumpe til corradoen min??

Min har tatt kvelden, har pumpa liggende i forkant av bakaksling til informasjon!

vw corrado turbo (solgt)

bmw 730 e32 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.germanautoparts.com/Volkswagen/Corrado/Fuel/97/1

er litt usikker på hvilken en av de 4 du skal ha, dette avhenger årsmodell.

Ps! De sender ikke som gave

Jeg vet allerede hvor ledninga kommer fra, må egentlig bare vite HVILKET hull i torpedoveggen den stikker ut.

Endret av EliteCorrado

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg sjekka litt og ledningen som du er ute etter går inn på den kabelbunten som går igjennom torpedoveggen innunder vanntanken, den som er ca 3 - 4 cm tjukk og med MASSE kabler!

Berre sei ifrå vist dette ikkje var godt nokk svar so kan eg sjekke litt til..

vw corrado turbo (solgt)

bmw 730 e32 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Må berre beklage at eg ikkje har svart noko her inne i det siste. Er for øyeblikket på jobb so eg får ikkje sett corradoen min før om 3 veker ca! Då kan eg eventuelt ta ut speedo og måle bakpå der og finne ut kor ledningen kommer ifrå og går til sånn at du kan lodde den til sjølv!

vw corrado turbo (solgt)

bmw 730 e32 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har mysta kjørekomputeren på bilen samt + bak til bensinpumpa.. Nokon som veit ka som kan være gale? har sjekka bak på sikringsboksen og der var det ingen løse ledninger. Har prøvd med eit tilsvarandes bensinpumpe rele. Må være ein eletrisk feil. Nokon som har ide om ka meir eg kan gjera??

vw corrado turbo (solgt)

bmw 730 e32 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekka alle sikringer bytta alle og.. har fått igjenn oljetemp. So no mangler eg berre køyrelengde og bensinmåling og bensinpumpe.. Går strøm ifrå sikringsboksen og bak på nivåreguleringen som ligger i tanken og videre ned til bensinpumpe under bilen. Har ikkje strøm til nokon av desse :S

vw corrado turbo (solgt)

bmw 730 e32 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider