Gå til innhold

Trimming av 1,7td

Ranger emnet


TC4EE1

Anbefalte innlegg

Å få disse motorene til å gå bedre er en smal sak. Alt du trenger er 13mm fastnøkkel, flatt skrujern, stor skiftnøkkel, lita slangeklemme og en endeplugg for rør (er ikke sikker på størrelse) Kjøp endeplugg å bytt ut den ut med overtrykksventilen i luftfilterhuset, ta ut luftfilteret og monter et konfilter rett på innsuget, da får du fin lyd i fra turboen. Sett en slangeklemme på den tynne slangen på turboen og stram til litt. Juster opp dieseltrykket. Skruen finner du under innsuget, den er ca. 2cm med en settmutter på. Nå kan du justere til du får den effekten du ønsker. Anbefaler ikke å ha mer en 1,2 bar. Kommer med flere detaljer og bilder senere

Jeg kjører min bil på ca.1,2-1,3 bar ved 4000rpm. Den drar opp de fleste bakkene i 5 i 80 km/t.

Endret av TC4EE1
Litt flere detaljer

: 94 Opel Omega 2.0i GL :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår