TC4EE1 Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 (endret) Å få disse motorene til å gå bedre er en smal sak. Alt du trenger er 13mm fastnøkkel, flatt skrujern, stor skiftnøkkel, lita slangeklemme og en endeplugg for rør (er ikke sikker på størrelse) Kjøp endeplugg å bytt ut den ut med overtrykksventilen i luftfilterhuset, ta ut luftfilteret og monter et konfilter rett på innsuget, da får du fin lyd i fra turboen. Sett en slangeklemme på den tynne slangen på turboen og stram til litt. Juster opp dieseltrykket. Skruen finner du under innsuget, den er ca. 2cm med en settmutter på. Nå kan du justere til du får den effekten du ønsker. Anbefaler ikke å ha mer en 1,2 bar. Kommer med flere detaljer og bilder senere Jeg kjører min bil på ca.1,2-1,3 bar ved 4000rpm. Den drar opp de fleste bakkene i 5 i 80 km/t. Endret September 25, 2009 av TC4EE1 Litt flere detaljer Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pioneer Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Gammel tråd men:p Da kan du sikkert svare på hvor trykkmåler monteres slik at kan se hvor trykk en justerer til? (: Siter 94 Corsa 1.6 16v WorldCup 88 Corsa 1.3 City 94 Vectra 2.0i - SOLGT 93 Vectra 2.0i - SPIKER 94 Corsa 1.6 16v - SPIKER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 slik trimming fungerer på vw/audi også;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.