boschern Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 hei. ska etter montere elektriske vindusheiser... noen som har noe erfaring eller noen smarte ord å komme med? :) trenger litt hjelp :p takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 lite svar å få.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 skal begynne med samme greiene :O må bare skaffe brytere først :P men tror det skal være ganske greit. letteste seff om du får tak i komplett ledningsnett til døra tror jeg. Hvertfall det jeg har gjort...kan slenge inn her om jeg møter på spes mye problemer eller noe. kan hende jeg begynner med montering imorgen om jeg rekker. Skal sette inn golfen en liten stund nå tror jeg. Bytte girkasse, clutch, fikse på coiloverene bytte vindusmekanisme og litt annet... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 skal begynne med samme greiene :O må bare skaffe brytere først :P men tror det skal være ganske greit. letteste seff om du får tak i komplett ledningsnett til døra tror jeg. Hvertfall det jeg har gjort...kan slenge inn her om jeg møter på spes mye problemer eller noe. kan hende jeg begynner med montering imorgen om jeg rekker. Skal sette inn golfen en liten stund nå tror jeg. Bytte girkasse, clutch, fikse på coiloverene bytte vindusmekanisme og litt annet... hvor fikk du tak i de komplette ledningnette? og ka kosta det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 komplette ledningsnette får man tak i hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 sjekk på skroten;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 trur ikke dæm har. og det blir jo et helvette å få det ut... men kimbeer snakka jo om ledningsset... lure på hvor han har fått tak i det... å vis det finnes vil jeg ha det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Oktober 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Ebay Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 hmm, ska shjekke.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 jeg kjøpte det sammen med vinduene mine men sjekk ut bildelsbasen.se der pleier det ligge mye sånt=) om du har mulighet til å kjøre til svenskegrensa så blir frakten som regel ganske lav ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2009 jeg kjøpte det sammen med vinduene mine men sjekk ut bildelsbasen.se der pleier det ligge mye sånt=) om du har mulighet til å kjøre til svenskegrensa så blir frakten som regel ganske lav ;D ska se:) takk hvor kjøpte du ditt og hvor mye betalte du? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 det va vanskelig å forstå seg på det der... men fant ingen kabelsset til vindu.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 hmmm...jeg kjøpte privat men tror du finner noe under EL / givare osv også går du inn på kabelharva =) eller så kan du ringe noen som har el_vinduer og høre om de har ledninger også =) Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 hmmm...jeg kjøpte privat men tror du finner noe under EL / givare osv også går du inn på kabelharva =) eller så kan du ringe noen som har el_vinduer og høre om de har ledninger også =) aff... faen kor vanskelig svensk plutselig sku bli.. det kan jo ikke være så vanskelig å få tak i det.. men kor du fikk tak i dine el-heisa me kablsett? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 kjøpte av en kar som hadde tatt ut sine på finn.no...har du flaks finner du noen som har ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg