Gå til innhold

Spm 16v antenne!

Ranger emnet

G.T.I

Anbefalte innlegg

Holder på med å gjøre bilen klar til mulig motorbytte..

neste post på programmet er å borre:( hull i take til en 16v antenne. Noen her på forumet som veit hva avstanden fra enden av taket og inn er?? Er ikke særlig keen på å borre feil ;)

- 90 mod Jetta (under ombygging)

dvs. ingen bil for øyeblikket!!!!

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken var og få det så orginalt som mulig, men som dere sier kan det godt henne at den passer seg bedre ett anna sted :) Skal ta med en liten tur ut i garasjen å prøve meg fram :rolleyes:

takk :cool:

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fulgte med tegning om hvor den skulle plasseres når jeg kjøpte 16V antenne til min Golf 2. Husker ikke hvor langt det var nå i ettertid men under 10cm var det såfall.

Kanskje Projekt_Rust er så snill å måler en dag han er i garasjen.

Jeg er ca 60 mil unna.. urk! Hjem til go-bilen neste helg! :)

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke ødelegge tråden eller noe, men jeg syns det alltid er like morro å se Golf "guttas" sans for små detaljer :-). Og hva som er riktig og galt, så alle navnene på forskjellige måter og style Golf på er jo helt ekstremt. Ingen andre biler som har så "pirkete" tilhengere tror jeg.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje spm mitt var litt prippent? :rolleyes:

ha ha, ja vi er no for oss selv :cool:

Har ikke lyst til å kjøre radiobil, så en antenne med lavere vinkel synes jeg er penest.

vanligvis vil en antenne ta imot radiosignaler. Ikke hos alle, men i mitt tilfelle vil den fungere som en vanlig antenne...

synes rett og slett bilen kler det veldig bra

:D

x 85 Mazda 626 GT

x 85 Golf mk2 gti

x 83 Golf mk1 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider