Gå til innhold

Rns-e mic trøbbel

Ranger emnet

nmork48

Anbefalte innlegg

Har ettermontert bluetooth-handsfree på min ettermonterte Rns-e idag, var mye kluss da det originalt stod en audi concert spiller der før jeg ettermonterte rns-e navigasjon, så da ble det handsfree adapteret koblet på concert-rns-e adapteret, og det adapteret som følgte med handsfree var ikke ment for biler med 10 høytalere så jeg måtte plugge ut 2 av connectorene fra adapteret som var fra concert-rns-e og sette inn i adapteret til handsfree for å få lyd i alt. Masse rot her! vanskelig å forklare:-P Fikk vertfall lyd:)

Men saken er at mens jeg trakk opp kabelen til mikrofon så kom jeg til å skade denne litt, den ble ikke helt avkuttet men slik att man ser metallet inne i ledningen, så når jeg prøver handsfreen så får jeg samtalen i høytalerne, og alt fungerer, unntatt at de jeg ringer til hører ingenting! så jeg regner med den er denne som er problemet!

Så det jeg lurer på er egentlig om det går ann å få kjøpt kun ledningen fra BT-interface til mikrofonen og evt hvor? Eller går det å bare kjøpe noen tynne ledninger og jukse det til selv? har ingen aning om hvordan den ledningen er å reparere heller, mulig det går ann?

Endret av nmork48

Tysk kvalitet!

-Audi A4 TQ S-line

-Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt-

-Bmw 320i 2.0 1999 -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det til, de jeg kjøpte settet med er tydligvis ikke så nøye på polariteten, så alt som skulle til var å bytte om på pluss og minus på mikrofonledningen! :)

Endret av nmork48
løst problemet

Tysk kvalitet!

-Audi A4 TQ S-line

-Bmw 323ci 2.5 2000 -solgt-

-Bmw 320i 2.0 1999 -solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider