Gå til innhold

djanrune`s opel omega 2.0i club sedan rust prosjekt

Ranger emnet

djanrune

Anbefalte innlegg

da har jeg kjøpt omega og denne trenger en god del omsorg får og komme på veien igjen da blir det prosjekt tralle.

Det er en omega a 92 model sedan med veldig opprustet kanaler og litt rust i hjulbuer så er planen og få tatt. Også har det kom litt during og risting bak i bilen (bakakslingen som er begynnt og ta kveld)?

Også fikse servoen ettersom den hyler som faen da man svinger. Også og få den til og se tøffere ut.

Bilder kommer i morgen da jeg får tatt da det er lyst.

Endret av djanrune

Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil)

Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)-

Opel Omega 2.0i GL (1991)

++ litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt småting idag men vart deseverre ikke så mye bilder ut av det så jeg får prøve og bli litt flinkere og ta bilder :P hehe. fant litt mer rust idag enn jeg viste om. Fant litt i bagasjerommet ved siden av der stepphjule står.

Lar bildene tale får seg.

DSC04778.jpg

DSC04779.jpg

DSC04780.jpg

DSC04781.jpg

DSC04782.jpg

DSC04783.jpg

DSC04784.jpg

DSC04785.jpg

Det jeg fant i bagasjerommet. Vart litt redd får dette da jeg såg teppet i bagasjerommet var vått.

DSC04789.jpg

Resten ser da helt ok ut :)

DSC04790.jpg

Mer update håper jeg kommer i kveld..

Endret av djanrune

++ litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montere runde bua på den?

Breim i Sogn og fjordane du bur?

Ja planen var runde hjulbuer da dem først må byttes uansett så skal bestille meg ett par senator b buer :)

Ja er på breim i sogn og fjordane ja. Ser du ikke holder til så langt unna ;) hehe

Har vært ute og sjekket litt hva grunnen til smelling og during når man kjører og har kommet frem til at det er ei foring i bærebruen bak på høyre side som har tatt kveld. Bruen hopper opp og ned til tider så det smeller litt så skal gjekke opp bilen en dag og se om hele bærebruen må byttes eller om det holder med en foring.

++ litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bur faktisk i Utvik, så er ikkje langt nei:P Omega er gobil det:)

Godt å sjå noke anna enn volvo på breim

Omega er knall gode biler :)

hehe ja det har du rett i.. er ALT får mye volvoer her.. har fått volvo langt opp ihalsen nå, faen meg så lei av og ikke gå en eneste plass uten og se volvo :P

Foresten, var det dere som kjørte etter og skøt slike plastpiler da jeg kjørte moped får noen mnd tilbake? :P

får vet hvertfall at det er noen fra vikja som kjørte i en omega b :P

Endret av djanrune

++ litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider