Gå til innhold

Klarer Cd spilleren å drive det?

Ranger emnet

Karl-

Anbefalte innlegg

Hei, har denne cdspilleren.

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5971&katid=2&mid=m436&id=&vn=736

Det eg lurer på er om cd spilleren klarer å drive disse høytalerene eller om eg må ha forsterker.

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4001&katid=18&mid=m436&id=&vn=736&stortbilde=ok

Karl

Endret av Karl-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyd blir det, men det er mye å hente med en separat forsterker...

Har du alt kjøpt disse høyttalerene?? hvis ikke, så finnes det betydlig bedre høyttalere i den prisklassen.

Siden du skal ha 6x9, så regner jeg med at du skal ha dem baki hatthylla, og da håper jeg ikke du skal ha sub baki der også, for det blir ikke bra.

Men jeg lurer litt på hva du har foran i bilen jeg da, er jo tross alt der du sitter å kjører, så da er det naturlig å ha lyden der, og ikke baki ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyd blir det, men det er mye å hente med en separat forsterker...

Har du alt kjøpt disse høyttalerene?? hvis ikke, så finnes det betydlig bedre høyttalere i den prisklassen.

Siden du skal ha 6x9, så regner jeg med at du skal ha dem baki hatthylla, og da håper jeg ikke du skal ha sub baki der også, for det blir ikke bra.

Men jeg lurer litt på hva du har foran i bilen jeg da, er jo tross alt der du sitter å kjører, så da er det naturlig å ha lyden der, og ikke baki ;)

Hr ikkje kjøpt dei nei... Har subb baki allerede. pioner på 1400 watt og 400 rms.

Forran har eg 4" herts høytalere i dasjen. spiller veldig reint og fint. Har ingen høytalere i dørene siden det ikkje er hull i dei.

Har 2 høytalere bak i "hattehylla" (er stasjonsvogn). Disse er noen som var orginalt i bilen, så spiller ikkje så veldig bra.

Burde kankje ha flytta dei fram til dørene bak?

Takk for svar:) Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kommer helt ann på hva du vil ha selv da.

Da jeg skulle sette inn anlegg i første bilen min var det 6x9" fra svinesund. Noe billige greier, men det funket helt utmerket til sitt bruk dengang.

Husk at det er du som skal være fornøyd, ikke hva alle andre mener og tror. Har du råd og mulig er det selvfølgelig å anbefalle med større og kraftigere, men det er det bare du som kan avgjøre.

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har sub baki, så regner jeg også med at du har forsterker på den, og da blir det nesten håpløst å ha høyttalere uten forsterker, for du vil ikke kunne spille høyt nok til å holde følge med suben.

Skal du på død og liv ha 6x9 baki for passasjerenes del, så kan de kjøres på spilleren, sammen med et passivt høypassfilter på ca 80hz, og fadet ned slik at du ikke hører dem foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider