Gå til innhold

Noen som har peiling på Supra Trim?

Ranger emnet

Shyggen

Anbefalte innlegg

Har en -91 mod MK3 Supra (7M-GTE) 3.0i R6 Turbo Intercooler

og ønsker og hente ut litt mer effekt av motoren..

er ca.250hk idag

Motoren er orginal forutenom Effektanlegget.

Tenkte på Chip, øker ca.40hk på denne motoren

Er det noe negativt med chip trim?

Økning av turbotrykk fra 0,3-0,4 til 0,7-0,8 noe jeg har hørt skal gå fint på orginal motoren.. skal øke ca.30hk

Og konfilter er en selvfølge.. :)

Noen andre tips? eventuelle bakdeler med de tingene jeg har tenkt på?

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nissan s13

Er et firma som har bygd opp en ganske rå Supra Mk3, noen som husker hvem det er?

De burde ha litt peil, og skaffe deg de rette delene.

toyparts ?

men til deg som skal bygge dette faenskapet ;) hva er det du skal bruke av penger. med oppgradert bensin pumpe, filter, efekt anlg osv.+ et datasprut så er det vel en god del potensiale i en org motror, jeg er ingen supra ekspert men dette er jo en ganske standard uppgrade rekke på mange biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye intressant der ja :) ser at jeg skal skjære litt i budskjettet mitt :)

Om det ikke blir en ferietur til Tyskland med planer om en "liten" tuning trim der.. hadde tenkt å bruke rundt 20-30 000,- på trim.. :) men, kan se ut som det blir litt mer..

Kommer ann på om jeg får noe andre priser i tyskland..

Takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for all respons :D

Skal sjekke med han Toyparts duden :) virket intressant.. men, har ikke så mye penger og legge inn i bilen. :D

Dess. er 500hk for mye for en bakhjulstrekker :D med meg bak rattet.. hadde blir røyk i vær sving.. og dekkskifte en gang i uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider