Mr_Jelsa Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Hei. Har ett lite problem med en b21A. Skulle bytte reg-reim, men når jeg skulle sette reima på veiva så jeg at det var mange merker på hjulet utenpå tannhjulet på veiva. Er det der merke er, eller ser du ikke merke før du har tatt av reimhjulet? Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Letter om du tar av hjulet. Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Jelsa Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 så merke er på selve tannhjulet som registerreima skal på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
real power Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 merke er på siden av tann hjulet. du må ta av reimhjulet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 merket er vel på den yttre styringa til regreima, som du må ta av reimhjulet for å se Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Så lenge motoren starter og går som den skal per nuh er det jo bare å time opp etter merkene på kammen og mellomakseldrevet. Da har du to av tre, da "vet" du at veiva også stemmer. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg