Gå til innhold

Problemer med startmotor og bremselys G60, løst!

Ranger emnet


GGGolf

Anbefalte innlegg

Fikk endelig start på bilen, men etter 10sek slo starteren inn mens motoren gjekk. fikk skrudd av nøkkelen men starteren sto fortsatt å gjekk, måtte ta strømmen fra batterie for å få den til å stoppe.

 

Kva kan vere gale?

Kva ledninga skal på starteren og på kva terminala på starteren skal dei?

 

baklysa står også konstant på. hmmm

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har to kraftige skruer på innslaget. Den ene har forbindelse til startmotoren med en kobberskinne eller kobbertråd. Denne skal du ikke inn på, du skal inn på den andre store skruen. Den tynne ledningen passer bare et sted, så den er grei. Og jordinga går i blokka.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har koblet rett på startmotor. Må vere noke anna. skal prøve å bytte tenningslåsen i morgen, men tviler i grunn på at det er denne.

 

Men jævlig rart for det var ikkje slik i begynnelsen. Problemet kom undervis!

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fann ut kva problemet var.

Ledningen fra batteriet var koblet på rikti plass på starteren, men den låg borti ledningen fra tenningslåsen, og dermed vart det konstantstraum på innslaget.'

 

No slite eg berre med konstant baklys. Sjønner ikkje kva detta kan vere...:s

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fann ut kva problemet var.

Ledningen fra batteriet var koblet på rikti plass på starteren, men den låg borti ledningen fra tenningslåsen, og dermed vart det konstantstraum på innslaget.'

 

No slite eg berre med konstant baklys. Sjønner ikkje kva detta kan vere...:s

 

slitte me samme probleme sjølv, me mej så er de ditta klikkbryteren, skru av deksela under ratte så ser du på bremsepedalen, der vil du så en liten lange svart regantel, me ej stang på:P me mej så tekk ikkje dinna stanga borti pedalen når den står i nøytral noe som gjer at lysa er på heile tida:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje bremselysa, men "hoved" baklysa.

Eller påvirka detta hovedlysa og?

 

slitte me samme probleme sjølv, me mej så er de ditta klikkbryteren, skru av deksela under ratte så ser du på bremsepedalen, der vil du så en liten lange svart regantel, me ej stang på:P me mej så tekk ikkje dinna stanga borti pedalen når den står i nøytral noe som gjer at lysa er på heile tida:P

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår