Gå til innhold

Skriv Norsk!!!

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

Originally posted by MrHappy

Nå var jo meningen med denne tråden å sette fokus på hvordan folk skriver og ikke hvordan folk snakker. Det er 2 forskjellige ting, og det er helt greit, men når de begynner å skrive sånn som de snakker, det er da jeg får problemer.

 

Her er et eksempel:

 

Har Opel gutta teke seg vatn øve håve no og????

 

Elle e da nåke i da????

 

Ingen so veit????

 

På bokmål burde dette være noe sånt som dette:

 

Har opelgutta tatt vann over hodet nå???

 

Eller er det noe i det de sier??

 

Ingen som vet??

 

Tror jeg har "oversatt" riktig heheheh

 

:D :D

 

Her har du oversatt rett ja,

men sidan du forstår det,

så forstår eg ikkje kva som er problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Viss folk bruker flere timer på å tyde dette opel innlegget som det blir referert til, da er det ikke mye som kan skrives uten att det er på perfekt bokmål. Kan ikke bare folk få skrive hvordan de vil viss det er noe dere ikke skjønner så er det sikkert noe dritt om byfolk slik att dere ikke skal skjønne det. HA HA HA HA HA HA HA lol lol lol lol lol lol lol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette på en side som tillhører en fra Sogn og Fjordane eller noe.

Se om dere forstår det:

 

opel vil me ha, fø da e bra. jevvlige bass, helst infinity mass. no site me å tainkje, so eugedn vaore blainkje. me ha løst å klina, helst me ai blondina. ho kjem`kje frao kina, ho haite Olina. opel ska da vera, da faor brista elle bera. køyre du ascona bli da mykje mus, adle damedn kadla deg fø PUS! no site me å håyre pao roxette, fø da e berra alvårle fett! pao mantaen min ha eg sjalusi, so eg kan imponera jentao mi! sjekk sieskjørte, va da ain meur so vart aoverkjørte? han vart flaikkte, når han pao vegen laikte. i rekorden ligge da øl, so mykje at eg kan fødla åpp bassenget å drukna meg sjøl. faen, no ha eg møst ai list, da va jaggu trist.eg børna aogåre, mens damao mi teke meg pao låre, da føles godt, faktisk hailt flått. brøsti e endao litt smaoe, men eg e no jevvla raoe. kan knulla ho føda, fø fjortis vil eg ha! når eg skulle finna felga, va da vanskele å velga. da sto 17" pao jettan, men pao meg vart da ally cat 7*trettan! da vart 60profil å 205, fø eg ska fort hjem. eg ha GSI, fø eg spinne når eg ska føbi. kanskje turbo intercooler, her pratakje me småsmuler. me prata 1 bar i trykk, satan, ditta bli graitt rykk!eg ha jevvlige stikkflamma, ligg ikkje bak meg,- då dai deg ramma.når du ser 400lykte, e da meg du ska frykte. dai e alså runde, fø denna ska alder blunde. mantaen pao vegen rudla.

 

 

 

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by antheus

Fant dette på en side som tillhører en fra Sogn og Fjordane eller noe.

Se om dere forstår det:

 

opel vil me ha, fø da e bra. jevvlige bass, helst infinity mass. no site me å tainkje, so eugedn vaore blainkje. me ha løst å klina, helst me ai blondina. ho kjem`kje frao kina, ho haite Olina. opel ska da vera, da faor brista elle bera. køyre du ascona bli da mykje mus, adle damedn kadla deg fø PUS! no site me å håyre pao roxette, fø da e berra alvårle fett! pao mantaen min ha eg sjalusi, so eg kan imponera jentao mi! sjekk sieskjørte, va da ain meur so vart aoverkjørte? han vart flaikkte, når han pao vegen laikte. i rekorden ligge da øl, so mykje at eg kan fødla åpp bassenget å drukna meg sjøl. faen, no ha eg møst ai list, da va jaggu trist.eg børna aogåre, mens damao mi teke meg pao låre, da føles godt, faktisk hailt flått. brøsti e endao litt smaoe, men eg e no jevvla raoe. kan knulla ho føda, fø fjortis vil eg ha! når eg skulle finna felga, va da vanskele å velga. da sto 17" pao jettan, men pao meg vart da ally cat 7*trettan! da vart 60profil å 205, fø eg ska fort hjem. eg ha GSI, fø eg spinne når eg ska føbi. kanskje turbo intercooler, her pratakje me småsmuler. me prata 1 bar i trykk, satan, ditta bli graitt rykk!eg ha jevvlige stikkflamma, ligg ikkje bak meg,- då dai deg ramma.når du ser 400lykte, e da meg du ska frykte. dai e alså runde, fø denna ska alder blunde. mantaen pao vegen rudla.

 

 

 

:D :D :D

 

Dette blei utalt av vår gode venn Kongen,

må og inrømme at dette innlegget på gjesteboka mi blei sensurert, grunna dårleg tilbakemelding. (Trugsmål)

Så de gjekk nok glipp av det beste!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D :D :D

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH Det der var jævli bra det er jo et sinnsykt bra dikt. tok meg litt tid og få rett timing på det men det er jo bra bra bra..

Viss det måtte trekkes pga. trusler er det jo enda bedre, men jeg ser ikke noe som gjør att det skal bli trusler ut av det ????????????

hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

 

ok skal prøve og oversette det til norsk ( nå må ikke dere nynorsk fantaster ta livet av meg om jeg bommer)

 

Opel vil vi ha, for det er bra. Jævli bass, helst infinity mass.

Nå sitter vi og tenker , så øynene blenker. Vi har lyst å kline, helst med en blondine. Hun kommer ikke fra kina, hun heter jo olina.

Opel skal det være, det får briste eller bære. Kjører du ascona blir det mye mus, damene kaller deg for pus. Nå sitter vi og hører på roxettte, for det er bare alvorlig fett. På manta`n min har jeg sjalusi, slik att jeg kan imponere jenta mi. Sjekk mitt sideskjørt,var det en maur som ble overkjørt.Han ble knust,når han på veien lekte. I rekorden ligger det øl, slik att jeg kan fylle et basseng og drukne meg selv. Faen nå har jeg mistet en list,det var jaggu trist. Jeg burner avsted, mens dama tar meg på låret, det føles godt faktisk helt flott. Brysta er ennå små, men jeg er jævli rå. Kan knulle henne allikevel. For fjortis vil jeg ha. Når jeg skulle ha felge, var det vanskelig å velge. Det stod 17" på jetta`n, men på meg ble det ally cat 7*tretten, det ble 60 profil og 205, for jeg skal fort hjem. Jeg har gsi, for jeg spinner når jeg skal forbi. Kanskje turbo intercooler, her prater vi ikke små smuler. Vi prater 1 bars trykk, satan dette blir et greitt rykk. Jeg har jævli stikkflammer, ligg ikke bak meg da jeg deg rammer. Når du ser 400 lykter, er det meg du frykter. De er runde, for de skal aldri blunde. Manta`n på veien ruller..

 

PUUUH det var langt. Det er ett par ord som er veldig lokale tror jeg .

FLAIKKTE =knust ????

Håper jeg ikke har gjort for mange feil.

 

 

 

 

;) ;) ;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brembo

:D :D :D

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH Det der var jævli bra det er jo et sinnsykt bra dikt. tok meg litt tid og få rett timing på det men det er jo bra bra bra..

Viss det måtte trekkes pga. trusler er det jo enda bedre, men jeg ser ikke noe som gjør att det skal bli trusler ut av det ????????????

hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy hapyhappy

 

Nei det som var over kanten,

er nå sletta!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått i deg noe du ikke tålte nå igjen da Segagjerdet

Kongen / knegten (er nå degradert til KEIKO), kjører ikke Vectra Turbo men Calibra Turbo

:D

Team dalatrekk rasing

99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic

90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v)

83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs

x mange vw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår