Kaksa Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Efini Nå må du ta det litt med ro her da. Prøv å legg mer vekt på å lese og forstå hva folk skriver istedet for å granske etter skrivefeil. Kaksa rakket ikke ned på innvandrere eller noe. Det han sa var at det er kanskje bare enkelte innvandrere som snakker korrekt bokmål, i og med at de går et norskkurs der de lærer bokmål uten noen tidligere påvirkning av norske dialekter. Takk for at du forstod =) Og berre for å sei det heilt klart: egrakka ikkje ned på våre nye medborgarar, dei er hjarteleg velkomen! -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Tape-R swi hva faen du vil. men nå er jeg utlending. jeg har full rett til å skrive feil. men dere som er nordmenn og ikke kan deres eget språk er vel no å tenke over. huuh? Om du kan ærlig si at du ALDRI skriver rettskrivningsfeil, så er det kanskje noe å tenke på.. men husk at det skal lite til å skrive feil.. men så handlet ikke denne tråden om dette.. jeg synes egentlig denne tråden burde stenges.. man kan umulig komme med noe mer konstruktivt nå, og folk har forstått poenget... X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by X-ecutioner jeg synes egentlig denne tråden burde stenges.. man kan umulig komme med noe mer konstruktivt nå, og folk har forstått poenget... X Word to ya motha :D (Vanilla ice lyric`s) haha.... Case closed! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg