Lars Erik Johannesse Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Godt det ikke bare er meg som irriterer meg grønn over dette reklame greiene..... Men som sagt over, om den som følger med på scrollen nedover fjernes så man får forum på full side og heller bare reklame på toppen og evnt. bunn så bør det være levelig..... 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Få vekk den sidereklamen slik at det er muligt å svare pm på en normal måte. Det burde heller ikke være nødvendig å måtte skifte nettleser etc bare pga reklamen. Få vekk sidereklamen! Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Få tilbake den plassen sidereklamen tar!! Hvis ikke emigrerer jeg til vacn og vacn only! :) URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Vet hvertfall hvor jeg IKKE skal handle dekk :D Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Jeg sitter nå med 5 stk reklamer for bare interdekk og 2 stk reklamer for Elcon.. OM dere ikke tjener mer penger på å vise 1 reklame kontra de siste 4 så hadde ikke jeg begynt å grine om dere fjernet disse 4 som bare er til irritasjon... Forøvrig ødelegger den reklamen på høyresiden såppas mye av forumet per dags dato at jeg nesten frister å finne et annet forum lurke på.. '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla666 Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Serr, interdekk reklamen tar livet av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 Hils Interdekkfolka og si eg ALDRI kommer til å kjøpe dekk av de! Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Hils Interdekkfolka og si eg ALDRI kommer til å kjøpe dekk av de! Fordi? Reklamen på bilforumet plager deg? Eller har du en annen grunn? Opplevd dårlig service? Dyre produkter? URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Få vekk den sidereklamen slik at det er muligt å svare pm på en normal måte. Det burde heller ikke være nødvendig å måtte skifte nettleser etc bare pga reklamen. Få vekk sidereklamen! Heilt enig, få vekk den sidereklamen. Når eg forstørrer bilder så legger reklamen seg på bildene. Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 det er ALTFOR mye reklame ! greit at du har en reklame på toppen.. og en på sia som følger deg når du scroller. men faen meg mellom hver 3 post i tilleg er litt vel mye! for å ikke nevne at den rævkjører bånnbredden med all den jævla java scriptinga Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 interdekk må ha betalt godt ! faen meg drøyt det der ass audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Jeg bruker gamle forumutseendet og er ikke plaget med dette. Har det en sammenheng? GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Bytta til gamle forumutseendet nå jeg også millhouse. Takk skal du ha, nå er det ikke reklame alle steder ;) Ahh ble virkelig behagelig å være her nå. Sånn det var med nye designet var helt tragisk! Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 hvordan bytter man til det gamle? audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Heeeelt nederst på denne siden, til venstre, er det en meny. Står på "BF 3.0" til vanlig, SKIFT TIL "Gamle BF"! Oppfordrer alle til å bytte! Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg