Gå til innhold

Noen som vet noe om 2for1.no?

Ranger emnet

rolfi

Anbefalte innlegg

Ble oppringt i dag av et menneske som skulle ha meg som medlem i 2for1 greiene. En haug av de jeg kjenner har blitt medlemmer de to siste dagene, så ingen har noen erfaringer ang. det enda.

Jeg bare lurer på om det er noen som kjenner til det? Er litt skeptisk til det kjenner jeg.

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke giddi, virka som noe merkelige greier, stemmer det så er det jo fint, men slikt har "alltid" en baktanke, en pris, noen ganger pyramide-greier, uten at jeg vet noe om akkurat dette.

Men ting der forlk ringer rundt for å få vennen sine til å bli med, betyr at de har fordeler av det, og da kalles det pyramidevirksomhet.

Jeg hadde ikke blitt med på det.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke at det var det, men ett opplegg der folk aktivt jobber for å få andre med i(som venner og bekjente), gjerne innehar fordeler for de som verver, når de får noe særlig fordeler eller fortjeneste på dette kan det sammenstilles med pyramidevirksomhet.

Og når du får flere telefoner fra venner etc. som prøver å verve deg er det ofte ett tegn på at de har noe å tjene på det.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa ikke at det var det, men ett opplegg der folk aktivt jobber for å få andre med i(som venner og bekjente), gjerne innehar fordeler for de som verver, når de får noe særlig fordeler eller fortjeneste på dette kan det sammenstilles med pyramidevirksomhet.

Og når du får flere telefoner fra venner etc. som prøver å verve deg er det ofte ett tegn på at de har noe å tjene på det.

Var en fyr som ringte meg, noen av de andre som hadde meldt seg inn hadde nevnt navnet mitt og sagt at jeg kanskje kunne være interessert. De får absolutt ingen fordeler av det, ettersom jeg forsto det. Han spurte meg også om jeg kjente noen, men sa at alle jeg kunne komme på hadde meldt seg inn allerede.

Står nesten ingenting om det noen steder på nettet annet enn på deres egen side, derfor jeg spør her.

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er medlem der. Har lønt seg for oss.

Hun betalte vel 400 første året og 1000 nå i år. Var ute å spiste på bursdagen min nå 10 sept og bare middagen på Mona Lisa sparte vi inn over 500 kr. Vi har vært å spist flere ganger på div steder og tenkte vi skulle ta den turen til Aqua City Geen Resort. Der også sparer vi jo flere tusen på å være medlem. Det lønner seg ikke hvis du bare er sånn berømt støttemedlem. Men hvis du faktisk bruker det er kontigenten spart inn på kort tid.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten får man ingen bra følelse av nettstedet dems da det er begrenset hva man ser når man ikke er medlem. Det er vesentlig større når du entrer medlemsnr ditt og kommer inn på selve siden. Det kommer også fortløpende info om nye tilbud de kan tillby deg.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ting virker for godt til å være sant, så er det som regel det. Jeg ville holdt meg unna.

Er det jeg prøver å komme fram til.

Men nok fra meg, jeg har ikke peil på dette, men syns ærlig talt det virket litt suspekt.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider