Gå til innhold

Mercedes-Benz treff, Lunde-Bø Lørdag 3. Oktober

Ranger emnet

Einar

Anbefalte innlegg

Legger dette ut her også, så får interessenter henge seg på.

Hei, hvordan er stemninga for ett uoffisielt MB-treff Lørdag 3. oktober.

Var på W201-treff på tødden sist lørdag, og det var allright, men nå tenker jeg bare på noe så man kan treffes, å prates. Stor sansynlighet for at vi kan drasse med en gassgrill og slenge på burger og pølser.

Da tenkte jeg at vi møtes på parkeringa bak yrkesskulen/videregående i Lunde på lørdag ettermiddag, får vårs noe fór, cruiser litt i lunde osv... Så ta turen til Bø på kveldinga, og råner opp og ned bøgata, og er det noen med 230E og 15" basser, så regner vi med basssen er bytta ut med ein bitteliten tass neste år...

Hvordan er interessen for dette, blir ikke noe særlig opplegg, vet ikke om det skjer noe i Bø den kvelden, men det ordner seg...

Ingenting er bestemt enda, vi avventer hvor mange som melder interese i løpet av morgendagen, det blir heller ikke noe stort opplegg, så syns du det er litt langt å kjøre så tennk deg om, bare så vi i området får hilsa på hverandre, fritt fram for alt med stjerne.

Denne blir postet på både mercefreaken og merceforumet, kanskje jeg får lagt ut på MBE også, så ser vi hvordan interessen blir i morra kveld...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil så har vi 3 interessenter...

"Påmeldte" hittil:

MRT, 190E Brevik/Langesund

VegardB, 230TE Lunde

Einar, 300 TDT Lunde

Dieseldyret/123-mannen, 300TDT Bingen

Ikke noe er avgjort enda, men vi legger opptil at det blir noe, så blir det avgjort senest torsdag før treffet sikkert, etter diskusjon med de interesserte.

Så inntil annet blir sagt, så blir det treff Bak Videregående skolen i Lunde, Lørdag 3. Oktober, skal vi si klokka 16.00, helt klar beskjed blir gitt Torsdag 1. oktober

Endret av Einar

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da satser vi på å møtes i Lunde klokka 4 på ettermiddagen, og tar det på sparket derifra, er visst ølfestival her også da, så kan bli ok, så tar vi vel cruising te og i Bø utpå kvelden tenker jeg...

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser vi på å møtes i Lunde klokka 4 på ettermiddagen, og tar det på sparket derifra, er visst ølfestival her også da, så kan bli ok, så tar vi vel cruising te og i Bø utpå kvelden tenker jeg...

hei, må dessverre meddele at jeg ikke kan komme, det vil si.. jeg hadde planer helt til i kveld, men så ble det ikke handel av vinterbil pga at han som skulle selge den hadde solgt den til en annen, det fikk jeg beskjed om i dag, så jeg skal hente vinterbil på lørdagen, så rekker ikke å komme!:( f... altså.. men får håpe dere koser dere og tar noen bilder og filmer kanskje litt. Hadde ordentlig lyst til å være med, men det skar seg denne gangen.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag snør det her, så det blir nok ikke noe grilling, men vi ser hvem som dukker opp, og satser på at ting ordner seg...

Som sagt, ingen som forventer at de påmeldte dukker opp, akkurat nå er det jeg, Vegard og MRT, 123-mannen kunne ikke.

Meg og Vegard bor jo her, mens MRT har noen mil å kjøre. Evt andre som har tenkt på å dukke opp, er velkomne til å komme, men, ja, gjør som dere vil, var som sagt ikke noen bindene påmelding.

Ha en fin lørdag folkens.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider